Gå til innhold

hvilket kjæledyr vill du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv hatt hund(sherfer/collie), katt (skogs katt) og tarantell (chilliens rose), men ønsker staffordshire bullterier eller husky hund

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil skrives med en L, og denne hører vell heller hjemme på Kjæledyr forumet

Anonym poster: 3651d841bc12c077b2e4a052514f1ff7

AnonymBruker
Skrevet

Vil skrives med en L, og denne hører vell heller hjemme på Kjæledyr forumet

Anonym poster: 3651d841bc12c077b2e4a052514f1ff7

Og vel skrives med en L og kjæledyrforumet skrives i ett ord. ;)

Er det virkelig nødvendig å henge seg opp i skrivefeil, når noen lager seriøs tråd om et emne?

Anonym poster: 50c40c83e488c9066f5c048a994858a8

• Liker 9
Skrevet

Vi har en staffordshire bullterrier, beste hund i verden:) Vi har 5 barn og våres hund er utrolig kjærlig og snill med alle:)

• Liker 1
Skrevet

Scottish Fold.

Elsker de kattene!

Skrevet (endret)

En katt, gjerne en Scottish Fold eller en norsk skogkatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Oi. Jeg har hatt utrolig mange dyr. Nå har vi hund og katt. Ønsker egentlig ikke flere dyr, kanskje dattera vår for seg to utekaniner når hun blir eldre :)

Skrevet

Det heter Norsk Skogkatt uten S :) Som er en rase.

Mange som sier skogskatt når de mener blandingskatt.. :)

Er enig med de som nevner Scottish Fold da :) De er herlige!

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en staffordshire bullterrier, beste hund i verden:) Vi har 5 barn og våres hund er utrolig kjærlig og snill med alle:)

Vi har også en staffe. Fantastisk familiehund!

Og så for å svare på spørsmålet: Jeg har også lyst på en katt, men da må vi flytte til et sted med hage/bedre uteområder. Ønsker ikke innekatt. :)

Anonym poster: 8aa548e94cc930533e15cd5cf5533709

Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg ønsker meg veldig en(eller mange) slange. Venter og venter på den dagen det skal bli lovlig. Sjeggagamer har jeg også veldig lyst på. Katt har jeg også ønsket meg lenge men bor ikke på den mest ideelle plassen for katter.ønsker ikke innekatt så det må vente til vi bor en annen plass.

Ellers har vi hund og fisker.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Dyr jeg ønsker meg som jeg aldri har hatt; høner, geiter, irsk ulvehund og bulldog

Ellers har jeg hatt veldig mange forskjellige dyr frem til i dag

Skrevet (endret)

Det heter Norsk Skogkatt uten S :) Som er en rase.

Mange som sier skogskatt når de mener blandingskatt.. :)

Er enig med de som nevner Scottish Fold da :) De er herlige!

Det kom seg inn en s der siden man uttaler med s på min dialekt, vet godt det heter norsk skogkatt. Men uansett så hører retting av skrivefeil til språkforumet, feilen er uansett rettet opp i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

En svart groendael som jeg kaller Vintersorg(etter en ond råtamp i isfolket), og en svart katt som heter Mananan (etter en ond trollmann som ble forvandlet til katt i Kings Quest III og dukker opp igjen i Kings Quest V)

Har vokst opp med belgiske fårehunder, og hadde to selv som nå eies av mamma og pappa!!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ønsker meg en welsh cob. Gjerne en unghoppe/fole jeg kan trene opp fra bunnen av. En med masse motor og med et følsomt sinn.

Ellers kunne det vært gøy med en skjeggagam da jeg hører de liker å være med mennesker.

Og så klart en DSG og en Lundehund. Og kanskje en Finsk Lapphund. Og en bønsj med katter. Russian Blue og Somalier er katter jeg er veldig svake for. Vakreste pusene.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Ellers kunne det vært gøy med en skjeggagam da jeg hører de liker å være med mennesker.

De oppfører seg litt som katter :fnise: de kommer å legger seg i fanget for varme og kos. En jeg har kost med dyttet hodet borti hånden min når den ville bli klødd på. Veldig morsomme dyr :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

De oppfører seg litt som katter :fnise: de kommer å legger seg i fanget for varme og kos. En jeg har kost med dyttet hodet borti hånden min når den ville bli klødd på. Veldig morsomme dyr :)

Det liker jeg å høre :) Dyr skal vise at de liker å være med mennesker, for at vi skal ha de som kjæledyr :) At de vet å bruke oss for de vi er verdt ;) Og så er det helt herlige med disse uttrykkene sine.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ville hatt.. En ragdollkatt tror jeg :) Eller britisk korthår.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Og dytter ned ting fra kjøkkenbenken og roter i skuffene :roll::ler:

Skrevet

Jeg vil ha både katt og hund. Usikker på hvilken rase, farge og slike ting.. Vet bare at jeg vil ha :) Samboer har en rottweiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...