Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt støpenegler i 5 år, konsekvent! Mine egne har ikke sett dagens lys...! :ler: Nå har jeg imidleritd fjernet materialet, og har lyst til å ha naturlige negler en stund. Problemet er da at mine egne negler er tynne som "papir, og tåler knapt at man ser på dem før de deler seg eller knekker. :wink: Noen som har gode tips til produkter som styrker neglene?

Dina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at har du først hatt støpenegler på, kan du bare glemme å få den neglen støpet har sittet på til å bli bra igjen. Det ER for tynt og svakt til at det er noe å bygge videre på.... Men prøv Nail Builder Gel (Revlon) i ett par lag, da virker i alle fall neglen sterkere, og fil den ned etterhvert som den vokser, til du har fått en sunn og fin negl... Tar tid, men det går! Been there done that!

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har fått sterkere negler etter at jeg begynte å ta trankapsler.

Før var både hud og negler katastrofeområde, på vinteren spesielt.

Men nå fliser de ikke i det hele tatt :-)

Skrevet

Jeg har opplevd det motsatte.. Jeg hadde støpenegler fra april-desember i fjor. Nå er jeg "støpefri" og neglene mine har aldri vært så fine før!!

Jeg lot geleen/acrylen (husker ikke hva det var sist, brukte begge typer) vokse seg ut av seg selv, var flink med å file ned kanter og lakke over så det gikk bra. Ellers har jeg stelt neglene som normalt, men har alltid en god neglelakk på (Diors baser er bra). Jeg er flink til å bruke olje (Nature Oil fra NSI) og håndkrem (akkurat nå en hand&nail fra Oriflame) når det trengs. Og så steller jeg neglene to ganger i uken, dvs filer og lakker og fikser. Neglene mine er ikke spesielt sterke i dag heller, men sterkere enn før. Og de er lange og pene. Før hadde jeg faktisk bulkete negler (medfødt, rar greie!), det har forsvunnet!!

Skrevet

Tusen takk for gode tips jenter!

Flere mottas med takk! :wink:

Dina

Gjest Carmelita
Skrevet

Neglene jeg setter på styrker den naturlige neglen. Det høres for godt ut til å være sant, men det er det! Sjekk her: www.abcfornails.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...