AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har ei venninne som gjør meg så frustrert og irritert. Hun er den type person som alltid skal skryte av hva hun har, hva hun skal kjøpe, bil hun kjører, hytter familien har, hva foreldrene jobber med, hvor mye penger hun har og hvor fantastisk hun er. Jeg holder på å bli sprø! Jeg vet en del ting, som hun ikke vet at jeg vet (som feks. at hun ikke sa opp sin forrige jobb, men ble sagt opp fordi hun stjal fra jobben) men har ikke sett noe grunn til å ta dette opp med henne, det er jo ikke min business, og om hun lyver så er det bare henne selv hun lurer. Men i dag, mens jeg hadde besøk av familie jeg ikke hadde sett på lenge, kommer hun plutselig inn, setter seg ned, og tar over hele "showet". Hun kjenner ikke familien min, men likevel gikk de med hele livshistorien hennes på minnet. (og hva av eiendeler hun har, utdannelse, karakterer, biler osv osv osv) Hva skal jeg gjøre? Ei venninne av meg fikk så nok for ei stund siden at hun sa rett ut at hun var lei av det evige skrytet hennes, at nå må hun gi seg. Da svarte hun "du er bare sjalu fordi foreldrene dine ikke har like mange midler som mine har". Jeg tørner gal snart! Anonym poster: 746d4fb48599a6c2445d3c70fe6d64af
Ludovica- Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Har hun kvaliteter du setter pris på? Hvis ikke er det kanskje ikke noe poeng å opprettholde kontakt. Fokuser heller på personer og ting i livet som føles bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå