Gjest Dumpet Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hei. jeg er i en sorgfull prosses om dagen. min eks har dumpet meg pga hun har kyst til å være alene og stå på egne ben. er det noen som kjenner henne godt så er det meg. det virker som at hun er veldig usikker men har lyst til å prøve å være alene litt for å se hvordan det er. jeg har ikke hatt kontakt med eksen på en uke nå. Har du noen gang gjort det slutt med din eks også angret i ettertid? Hvor lang tid tok det før dere innså at det kanskje ikke var riktig valg? Jeg orker ikke å lese om at jeg skal komme meg videre osv. Det vet jeg fra før. Uansett så håper jeg du tar deg tid til å legge igjen en komentar
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Det er sikkert ikke det svaret du ønsker å høre, men nei, jeg har aldri angret. Jeg tenker som så at det gjerne er en god grunn til at man gjør det slutt. Når jeg har avsluttet et forhold så er det noe jeg har tenkt grundig gjennom på forhånd, og selv om det har vært grusomt trist i ettertid, så har jeg alltid vært sikker på at jeg har gjort det rette valget. Jeg skal ikke komme med noen av standard-frasene til en nylig dumpet person, så jeg sier bare: Lykke til, uansett hva som skjer! Anonym poster: dac27a99e7e78c3b935ddd1b6a91be65
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Beklager, men dette svaret er kanskje ikke det du vil ha. Som advokater sier, spør aldri om noe dersom du ikke vet om svaret går i din favør. Ja, jeg har dumpet flere. Og jeg har nok aldri angret. Men jeg håper det går bra med deg. Kjærlighetssorg er vondt, veldig vondt. Det er absolutt mulig av eksen din kommer tilbake. Når hun har fått "luftet" seg litt. Men du må også innse at det er mulig at du ikke får henne tilbake. Klemmer til deg fra meg Anonym poster: c0e9f7729951d4a17f52c9e71196152c
frøkna Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Ja, men bare en gang. Det var/ er en del savn og tilbakefall uten at det har resultert i noe forhold igjen. Vi hadde jo noen uforenelige forskjeller da, syns kanskje ikke eksen din hadde noe uforenelig eller noe som hun umulig klarer å komme igjennom. Var dere sammen lenge? Kommer an på hvor bestemt hun var.. Var hun følsom/ lei seg? Det kan være håp for at hun angrer, men ikke noe jeg ville sittet å ventet på. Ingen her som kan svare deg på det i hvert fall, bare hun, men ville ikke kontaktet henne var jeg deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var i et seriøst forhold, i den forstand at forholdet varte i 3 herlige år. "Alle" mente vi kom til å ende opp gift, sammen for resten av livet osv. Full klaff på personlighet, interesser osv osv Jeg oppdaget at selv med rette følelser og god klaff, så ville jeg ikke hatt det bra i fremtiden ved hans side. Går ikke inn på mer, men avsluttet forholdet. Angret grovt, men den angeren gikk kun på at kjærlighetssorgen var så tung, så tung. Følte meg levende død den første tiden. Oppga samme grunn som din eks, for å ikke såre ham med den oppdagelsen jeg gjorde av oss og meg. Anonym poster: cb4e6fe84aad0aa154bb7d6de5bbbb05
Gjest Ts Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Ja, men bare en gang. Det var/ er en del savn og tilbakefall uten at det har resultert i noe forhold igjen. Vi hadde jo noen uforenelige forskjeller da, syns kanskje ikke eksen din hadde noe uforenelig eller noe som hun umulig klarer å komme igjennom. Var dere sammen lenge? Kommer an på hvor bestemt hun var.. Var hun følsom/ lei seg? Det kan være håp for at hun angrer, men ikke noe jeg ville sittet å ventet på. Ingen her som kan svare deg på det i hvert fall, bare hun, men ville ikke kontaktet henne var jeg deg. hei. Vi var sammen i 2 år. Vi bodde sammen og har en hund sammen. Vi bodde sammen i 2 mnd mens det var slutt. Vi gjorde masse ting sammen under denne tiden. Hun var kald og viste ingen følelser. Det var som å slå av en bryter. Når jeg dro ut av leiligheten vi leier for en uke tilbake så var det fredelig. Det siste hun sa var. Jeg lover at jeg sier ifra til deg hvis jeg angrer, jeg lover.
frøkna Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 hei. Vi var sammen i 2 år. Vi bodde sammen og har en hund sammen. Vi bodde sammen i 2 mnd mens det var slutt. Vi gjorde masse ting sammen under denne tiden. Hun var kald og viste ingen følelser. Det var som å slå av en bryter. Når jeg dro ut av leiligheten vi leier for en uke tilbake så var det fredelig. Det siste hun sa var. Jeg lover at jeg sier ifra til deg hvis jeg angrer, jeg lover. Ut i fra det tror jeg sjansene er minimale. Og kjenner jeg blir litt irritert av at hun liksom holder håpet ditt oppe ved å si det hun sa. Men at dere bodde sammen i hele to mnd etter bruddet var nok mye tid for henne å forberede og få closure på forholdet. (spesielt om det kun var vennskapelig i denne perioden). På den andre siden er det bare gått en uke, selv om det sikkert kjennes lenge ut for deg. Så syns ikke det er rart om du holder litt fast ved håpet en liten stund til. Det kommer du nok uansett til å gjøre uansett. Gi det 2-3 uker til, hører du ikke en døyt ville jeg nok aktivt startet med å fokusere kun på mitt eget liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå