AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har funnet kjole, og gått både ned og opp og ned i vekt de siste mnd, og har et sommerbryllup i år. Bør jeg prøve kjolen sammen med en syerske/de som solgte meg kjolen i brudesalongen før bryllupet? Evt når? Hva om jeg går mer ned i vekt etter prøvingen? Føler meg lost, og vet ingenting om dette.. Vil gjerne ha en kjole som passer, og pr dags dato kler jeg den dårligere nå enn da jeg kjøpte den. Da jeg kjøpte den veide jeg 5 kg mer enn nå.. Hjeelp! Anonym poster: 4acea2b11e218a94895b09f30eba40c0
skruf Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Da vi giftet oss så ble jeg anbefalt å komme innom å prøve kjolen to uker før bryllupet. Nå slanket jeg meg ikke før bryllupet, men pga stress så gikk jeg ned i vekt, og de måtte sy inn kjolen. Så det kan være lurt å prøve kjolen rett før den store dagen:)
Petalouda Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 jeg gikk ned fire kilo siste uken før bryllupet sist, så kjolen min (stroppeløs og med sammensnurpet rygg) satt ikke nevneverdig pent. det skal sies at jeg hadde ikke vondt av å miste de kiloene, men det var dårlig timing.
Pearl2.0 Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Som Maya76 skriver så er det mange som går ned i vekt ubesvisst like før bryllupet, inkludert meg. Selv med min allerede tynne ramme var det såpass at kjolen ble litt stor. Jeg måtte legge i litt ekstra innlegg i korsettet, høhø Heldigvis var det en snørekjole, men når det på en måte er sydd en cup (stroppeløs) så er det vanskelig å få strammet denne ytterligere.
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 Selv om jeg har vanskelig for å tro at jeg går ned så mye at det gjør utslag på kjolen siste tiden før bryllupet, så legger jeg inn en ekstra prøving halvannen uke før, med muligheter for å gjøre noen siste justeringer om det trengs. (Men så er jeg stor i utgangspunktet, så 5 kg fra eller til gjør nok ikke store utslaget hos meg )
Gjest alven Skrevet 28. mars 2013 #6 Skrevet 28. mars 2013 Jeg anbefaler at dere prøver kjolen så tett opp til som mulig, Jeg hadde min hengende hos forloveren min, og prøvde den 4 uker før, dagen før bryllupet hang jeg den hos frisøren og da jeg skulle ha den på meg, måtte vi stramme den enormt, noe som betydde at den slettes ikke satt pent på, Jeg hadde rast ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå