Gå til innhold

Synge sang til brudgommen

Tari

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt at jeg skal avrunde talen min til min kjære med en kort sang..Og jeg har lett og lett etter en passende sang av Frank Sinatra (da hans sanger betyr noe spesielt for meg) også fant jeg denne Hva syns dere? Teit, eller går den an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg mener det må være koselig om du klarer det der og da. :wink:

Jeg skal i studio og spille inn "From this moment" , som jeg kommer til å spille for han rett etter jeg er ferdig med min tale. Regner ikke med at stemmen holder seg der og da, og derfor gjør jeg det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det må være koselig om du klarer det der og da. :wink:

Jeg skal i studio og spille inn "From this moment" , som jeg kommer til å spille for han rett etter jeg er ferdig med min tale. Regner ikke med at stemmen holder seg der og da, og derfor gjør jeg det på den måten.

Det hørtes koselig ut! Men, jeg vet at stemmen holder, jeg er bare litt i tvil om sangen.. Vil ikke at den skal være for lang ettersom den skal avrunde talen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du skal satse på den Frank Sinatra sangen jeg. Fin og ærlig tekst på den og litt utenom det vanlige. :-)

Er veldig mange som velger "From this moment" med Shania Twain og den sangen er og helt nydelig, men jeg synes den begynner og bli for brukt nå. Var en periode hvor "alle" skulle ha den.. i kirken , i taler, i gave...da mister den liksom litt gnisten synes jeg.

Så mitt tips er at du gjør det "your way" med gamle gode Frank :wink:

Lykke til uansett hva valget blir :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...