Gjest Sonia Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hva blir det riktige her?: Da min mann fylte rundt år (30) i fjor sa mine foreldre at deres gave skulle være en opplevelse. (Teater og middag e.l). Min manns foreldre er begge døde, så han satt derfor ekstra pris på en slik gave fra svigers. Men gaven kom aldri, og da han fylte 31 tidligere i vinter nevnte min mor at han kunne få denne opplevelsen i 31 årsgave i stedet. Vi snakket litt om tid etc. Men nå har det gått lang tid, og min mor har ikke bestilt billetter til teateret d var snakk om. ( det vet jeg, for hun skulle dobbeltsjekke m oss ang dato). Nevnte d for henne for en stund siden, men vil jo ikke mase heller.. Nå må vi i tilfelle finne nytt teater da d vi hadde tenkt er utsolgt. Min mor har stor rund dag om litt, og vi skal naturligvis feire/ ordne gaver. D naturlige hadde vel vært om mannen min også ble m på denne gaven, men jeg syns d blir litt rart nå.. Bør jeg si fra igjen? Kjøpe gave fra oss begge uansett, eller bare fra meg?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Hva med å ta saken i egne hender og si: Nå har jeg bestilt teaterbilletter til den-og-den forestillingen. De kosta 600kr, her er kontonr mitt:xxx. Tusen takk for gaven, vi gleder oss:) Anonym poster: 71471a547bb344d81ab5dd222b4e91cb 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Tviler på at hun da kommer til å gi TS pengene tilbake. Mora virker som en som snakker om ting, men som ikke gjør det. Anonym poster: 38aa4a8855c873434133578a171faaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå