Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva sa dere til kjæresten deres da dere slo opp med han/henne?

Anonym poster: 0860e0f2af5b80656469d8ea1494902e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han betyr uendelig mye for meg, og at det ikke er noe jeg heller kunne ha ønsket enn at forholdet vårt kunne vare for evig men at jeg har mistet følelsene og derfor syns det galt å fortsette.

(Vi hadde vært mer som venner i noen mnd..)

Anonym poster: 6537debd61dd9f7007a965c29cf8db9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva sa dere til kjæresten deres da dere slo opp med han/henne?

Anonym poster: 0860e0f2af5b80656469d8ea1494902e

olitiet sa: Dette er din siste advarsel, nå holder du deg unna henne ellers blir du med oss.

Pappa sa: Du har tre sekunder på å fjerne deg før jeg gjør noe jeg angrer på.

Onkel sa: Hørte du ikke hva han sa? Jeg gjør deg lam, og det mener jeg!

Jeg sa ingenting der jeg satt i bilen med låste dører.

Anonym poster: d3ed68ec68b50e860219025c80476123

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det her fungerer ikke lenger, og det tror jeg du også vet innerst inne

Anonym poster: e8e931ebd7dc253531b35215ca25b52f

AnonymBruker
Skrevet

Det her var dråpen! Nå er det slutt!

Anonym poster: 84f216c3a750c2d27ec8f1b5dfeb349b

AnonymBruker
Skrevet

Du må flytte ut.

Anonym poster: 60263672158243751aecb5e6e7941f42

AnonymBruker
Skrevet

Naa har jeg gitt deg 2,5 aar av livet mitt og uendelig mange sjanser til aa gjøre noe med de tingene jeg har snakket, skreket, graatt og tryglet deg om aa gjøre noe med.

Naa orker jeg ikke mer tomme ord og løgner. Kaster ikke bort resten av livet mitt paa noen som ikke verdsetter meg. Det er slutt.

Anonym poster: 62a52c28783e63be51611b88a3410cdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg orker ikke mer. Jeg bare orker ikke."

Anonym poster: 81afe6725a95332a7dd116378d8f3179

Skrevet

Jeg tar noen dager i leiligheten min, jeg må male taket...

• Liker 3
Gjest Adera
Skrevet

Har som regel kun sagt tre ord til de eg har dumpet.

"Det er slutt."

Gjest *Maja*
Skrevet

Jeg har ikke de rette følelsene for deg. Det beste for oss begge er å avslutte dette.

Skrevet

Nå har jeg aldri dumpa noen, men da jeg ble dumpa sa eksen bare "jeg vil gjøre det slutt".

I grunnen ikke så mye mer enn det, eller jeg knakk såpass sammen at jeg ikke husker så veldig mye. Skulle ønske eksen heller hadde satt seg ned og gitt meg en forklaring. For det var ikke lett å få det så direkte og slengt i trynet i sekundet vedkommende kom inn døra mi.

Gjest Sunheart
Skrevet

Det er over og ut for alltid, du lyver, kontrollerer, er sykelig sjalu, jeg har fått nok.Du har fått sjanser, du vil aldri forandre deg. Det kan aldri bli oss igjen. Det er slutt!

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det f**n meg nok løgner, ditt rasshøl! Enn å gå sånn bak ryggen min med ei annen mens alle andre vet det, og likevel nekter du på det? Du er ikke verdt å kaste bort mer tid på. F**n for en sviker du er. Jeg flytter, nå er det slutt!

Noe sånt.... :)

Anonym poster: 4d65e99a55f3c018bf347cd075f53fca

AnonymBruker
Skrevet

denne må jeg følge med på!

Når jeg slo opp.. det er en del år siden og jeg var en liten sjiiitunge.. så jeg sa at jeg trengte en pause.. den varte evig

Anonym poster: 2dacd2663e7c5499f3aa1ca35efcc8f5

Skrevet

Jeg vil ikke mer, nå er det slutt. Denne gangen kommer jeg ikke til å forandre mening, denne gangen mener jeg det, jeg har fått nok.

Skrevet

Mitt siste forhold ble avsluttet omtrent på denne måten

"Jeg er fryktelig glad i deg, men planene våre går ikke overens, og jeg fungerer ikke når vi har det som vi har det nå. Jeg kan ikke vente i flere år, så vondt kan jeg ikke gjøre meg selv og barnet mitt"

Skrevet

Dette funker ikke lenger.

Gjest Naria
Skrevet (endret)

Dette fungerer ikke, jeg har det rett og slett ikke bra i dette forholdet lenger.

Endret av Naria
AnonymBruker
Skrevet

Han dumpet meg, og sa:jeg er så fryktelig glad i deg, og orker ikke gå og savne deg hele tiden.(avstandsforhold) kunne ikke han heller sagt, jeg gidder ikke dette mer eller noe sånt, da hadde det jo gått an å komme over fyren...

Anonym poster: a67e5111a6eeff442ec169786ded4094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...