AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Har vel fått hjertet brister flere ganger av denne mannen, men jeg har bestemt meg for at denne gangen legger jeg meg ikke ned og gråter. Faktisk har jeg ikk felt en tåre denne gangen, over hans bedritne oppførsel mot meg. For et par år siden traff jeg drømmemannen. Men han var ikke klar for forhold. Han dumpet meg når jeg trodde D var kjærester, og jeg gråt i endeløse rekker. Med tiden tok han kontakt igjen, elsker meg, savnet meg, vil ha familie md meg, vi sitter natt etter natt, tett omslaget, snakker om fremtiden, følelsene våre, hvor perfekt vi er for hverandre. Han dumpet meg igjen, kalde føtter. Måten han dumper meg på denne gang er å overse meg, unngå meg, svarer ikke p tlf eller sms. Så kommer han tilbake med vage unnskyldninger, trøbbel i familien, han orka ikke kontakt med noen, pisspreik, styr med helsa og alt. Jeg tilgir ham denne gangen og, jeg kjenner på mitt såre hjerte at jeg elsket sen mannen, i allefall tror jeg det. Vi har hatt noen fantastiske måneder nå, men ikke vært kjærester. De siste to månedene har vært styggere enn jeg ville innse. Jeg måtte ta intitiativ til å møtes, jeg mått alltid sende sms først.jeg måtte ringe, jeg måtte ta alle skritt først. Jeg våknet en dag og innså at jeg føler meg uønsket, uelsket, han gjorde ingenting for å snakke med meg eller vær med meg. Tvert om... Virket som om han hadde fått nok av meg. Så jeg sluttet å mase. Sluttet med intitiativ, sluttet å ta kontakt. Og det gjorde han også. Helt og holdent. Når han kjører forbi meg på veien ser han rett frem. Når han og kompisene liner seg opp på den lokale bensinstasjon og jeg er innom for fylle bensin, overser han meg. Tror dere han blir lei seg om jeg bare treffer og innleder forhold med andre? Han kommer jo alltid tilbake når det passer ham, med sine følelser, sine løfter, sine vage unnskyldninger, som om jeg alltid ventet. Og han er 37 år.... Anonym poster: 3b10c0e5d58ae1c3f19d532d2def7997
Gjest hehehe Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Ikke kast bort mer tid på en umoden 37åring som aldri i livet noengang vil bli moden. Hva faen? Bare ikke kast bort tiden din på søppel. Kom deg videre,flørt og ha det gøy og finn en stabil mann!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Takk, jeg vet det er opplagt. Men jeg har vært opphengt i denne spiralen så lenge at jeg trenger litt prat og et spark i ræva. Det finnes bedre der ute enn dette sant? Menn som respekter meg, som vil ha meg, som er i stand til å vise det... Anonym poster: 3b10c0e5d58ae1c3f19d532d2def7997
Gjest Snoken- Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Takk, jeg vet det er opplagt. Men jeg har vært opphengt i denne spiralen så lenge at jeg trenger litt prat og et spark i ræva. Det finnes bedre der ute enn dette sant? Menn som respekter meg, som vil ha meg, som er i stand til å vise det... Anonym poster: 3b10c0e5d58ae1c3f19d532d2def7997 Vedder på at 90% av alle menn er bedre enn det der.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Denne karen kommer ikke til å forandre seg, han er vant til å behandle andre som søppel, det kan man tyde utifra måten du blir behandlet på. Gå ut, vær vakker, pynt deg, rett deg opp, vær sterk, ignorer ham og kos Deg med gode venner som du stoler på og som vil ditt beste!!!! Gi f i ham. Jeg ble behandlet slik i 6 lange år, jeg bet det i meg for jeg ville ha ham enda mer og elsket ham av hele mitt istykker revet hjerte. Men jeg sa STOPP til slutt, gikk min vei og snudde meg ikke. Og møttes vi smilte jeg og gikk videre med hodet hevet! Det er verdt det.. idiot! Lykke til og ta vare på deg selv! Anonym poster: 41741b4a265e25004ba87efc02ba7a0d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Denne karen kommer ikke til å forandre seg, han er vant til å behandle andre som søppel, det kan man tyde utifra måten du blir behandlet på. Gå ut, vær vakker, pynt deg, rett deg opp, vær sterk, ignorer ham og kos Deg med gode venner som du stoler på og som vil ditt beste!!!! Gi f i ham. Jeg ble behandlet slik i 6 lange år, jeg bet det i meg for jeg ville ha ham enda mer og elsket ham av hele mitt istykker revet hjerte. Men jeg sa STOPP til slutt, gikk min vei og snudde meg ikke. Og møttes vi smilte jeg og gikk videre med hodet hevet! Det er verdt det.. idiot! Lykke til og ta vare på deg selv! Anonym poster: 41741b4a265e25004ba87efc02ba7a0d Tror jeg har kommet dit hn hvor man bare er nødt til å gå og ikke snu seg tilbake, for han behandler jeg og min følelser som drit, nå har det gått lang tid uten ene eneste kontakt mellom oss, og jeg skjønner at han virkelig ikke bryr seg. Hvis jeg etter gammelt tar kontakt nå så får jeg sikkert svar etter en stund og da med vage unnskyldninger og hva annet han kan lire av seg... For første gang setter jg meg selv først, selv om det gjør vondt, han er ikke verdt dette... Anonym poster: 3b10c0e5d58ae1c3f19d532d2def7997
SoftKitty Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 En 37-åring som henger utenfor bensinstasjonen med kompisene? Eh... høres ut som et kupp.. Når det gjelder oppførsel mot deg så synes jeg du skal glemme ham, og IKKE ta ham tilbake neste gang han finner ut at han savner deg. For en drittsekk. Kom deg videre og finn noen bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 En 37-åring som henger utenfor bensinstasjonen med kompisene? Eh... høres ut som et kupp.. Når det gjelder oppførsel mot deg så synes jeg du skal glemme ham, og IKKE ta ham tilbake neste gang han finner ut at han savner deg. For en drittsekk. Kom deg videre og finn noen bedre! Jg måtte,se tre og fire ganger for å være sikker, kunne ikke tro at han og jevngammel kompiser som nærmer seg førti faktisk stod der. Jøss liksom... Tror ikke det er vanskelig å fine bedre, jeg ,å bare finne min egen selvtillit Anonym poster: 3b10c0e5d58ae1c3f19d532d2def7997
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 jeg ville nok ikke hatt noe med han å gjøre mer nei, han vet nok nå at han ikke føler nok for deg, og du fortjener så mye bedre, dette vil bare gjøre vondt for deg om du fortsetter å tenke på han.alle har vært borti drittsekker før, og de er ikke verdt tiden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå