AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Vi er en helt vanlig familie, vi er i midten av 20 åra, 2 barn, hus, bil, hund,katt osv osv. Har kjent hverandre i 10 år, vært sammen i 4 år og gift i noen mnd. Så kommer frustrasjonen.... Han vil aldri ha sex lengere. Det har vært sånn de siste 6 mnd, å jeg går snart på veggen. Jeg blir avvist gang på gang, å føler forholdet rakner. Er jeg heldig får jeg kanskje napp 1 gang i mnd, å da føler jeg nesten at jeg truger han til det. Jeg har spurt flere ganger om hva som er galt, men får ingen svar. Jeg forventer jo ikke at alt skal være som da vi var nyforelska, men en mellomting finnes vel? Er det noen som har noen gode råd til meg? Anonym poster: e296b1813bc6fd02520a10fefb230ec4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Det kommer som oftest en periode i ett forhold der det etter 4-6 år kan gå litt i motbakke .. men man skal ikke gi opp eller la den ene parten dra lasset alene.. og dårlig kommunikasjon er ikke bra.. du får "kvinne" deg opp og være litt kostbar eller vise Mindre seksuell interesse en periode, ikke hint eller prøv deg. Men lat som ingenting, vis deg fra en litt sexy side uten at det virker planlagt eller direkte mot ham.. Dette er ikke lett, men ting tar tid. Håpe det ordner seg Anonym poster: 3a16b3a3315f84a10704c31e4cdd5844
Pottah Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Uffda! Jeg synes det høres litt rart ut at han knapt vil ha sex med deg, bare noen måneder etter bryllupet, og det var også slik før bryllupet? Har aldri vært gift, men trodde man fant litt tilbake til den nyforelska greia når man ble forlovet. Vet ikke hva som er best å gjøre, men dersom jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg ikke funnet meg i det, og satt med ned og pratet med han. Fortalt han at dette påvirker deg
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Ts her. Vi har vært igjennom en del tunge ting lenger ute i familien det siste året, men føler allikevel at forholdet oss i mellom har vært meget sterkt. Det kom sånn plutselig å jeg har prøvd å snakke om det på en fin måte men han viser ingen interesse å sier alt er bra. Sånn som vi har det nå kunne vi jo egentlig bare vært venner. Vil ikke miste mannen jeg elsker over alt i hele verden :,) Akkurat etter bryllupet hadde vi 3-4 dager som var veldig bra, men så var det brå stopp igjen. Jeg får prøve å ta tiden til hjelp, men jeg merker det går mye utover humøret og selvfølelsen.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Har dere den gode dialogen ? Det høres ut som kommunikasjonen (det å snakke med, ikke til hverandre) har gått litt i stå nå. Mye stress på jobb, reaksjoner på ting i familien eller utenfor kommer ikke alltid umiddelbart, opplevelsen av å ha fått mer ansvar og større forpliktelser (kanskje ulogisk, men en følelse som kan komme for mange når de gifter seg), bekymringer for ting i fremtiden... and the list goes on. Han er et menneske og en Mann. Ikke mas, ikke press, men vær nær, berør uten å stille krav. 1
Gjest Ts Skrevet 28. mars 2013 #7 Skrevet 28. mars 2013 Ts her. Er ganske sikker på at han ikke er utro. Er absolutt ikke typen til det. Vi har alltid vært flinke til å snakke om ting som gjelder oss selv, men akkurat når det gjelder dette får jeg ikke noe ut av han Jeg får smøre meg med tolmodighet å krysse fingrene for at dette bare er en periode hvor han faktisk trenger "litt tid for seg selv"
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Ts her. Er ganske sikker på at han ikke er utro. Er absolutt ikke typen til det. Vi har alltid vært flinke til å snakke om ting som gjelder oss selv, men akkurat når det gjelder dette får jeg ikke noe ut av han Jeg får smøre meg med tolmodighet å krysse fingrene for at dette bare er en periode hvor han faktisk trenger "litt tid for seg selv" Noe er feil, og snakker dere ikke om det kan det være veien mot slutten. Du bør nok ta den samtalen om forholdet, selv om den er vanskelig. Og ikke slå helt fra deg om han har møtt noen annen han har fått følelser for... Det skjer selv de beste.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #9 Skrevet 28. mars 2013 4 år er den magiske grensa hvor sexlivet dabber av. Snakker av erfaring. Anonym poster: e5ae750d366ba49451ac7a7e5ec5a29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå