Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun ble så fort sur, sur for ting jeg ikke kan noe for en gang.

Når jeg snakker med henne i tlf, når hun er med vennene sine så er hun så opptatt med de at jeg ikke engang vet hvem hun snakker til.

Jeg har så mange ting som irriterer meg med henne, men jeg viser det ikke og jeg føler hele forholdet vårt er bare et eneste stort kaos, som jeg må juge noen ganger for å bare få en liten pause fra det hele.

Hva skal jeg gjøre?

Hilsen gutt 18

Anonym poster: 356a676dae1c0c8d0d1bf65ba5aba250

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finne deg en ny kjæreste.

Anonym poster: 218090233555470f0ae0d10c07b319e8

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Finn deg en som ikke er en dramaqueen.

• Liker 5
Gjest JakeGreen
Skrevet

Neste gang svarer du, "Hvorfor oppfører du deg som en jævla bitch?" og eventuelt slenger du på røret.

Når man er sammen med jenter, så må man tydelig kommunisere hvordan man forventer at de oppfører seg. I enkelte tilfeller kan dette korrigere oppførselen hennes (om du er sterk nok), men det kan også være en tapt sak å prøve på det. Om hun oppfører seg sånn på det jevne, så er det tydelig at hun har makten i dette forholdet og vet at hun kan behandle deg akkurat som hun vil ettersom du aksepterer det.

Uansett, stå opp for deg selv og ikke aksepter slik oppførsel fra verken henne eller noen andre for den saks skyld.

:)

Skrevet

Hvis hun er på din alder, så aner hun ikke selv hvordan hun skal oppføre seg. Hun er livredd for hva venninnene tenker og mener om "alt", og hun kan finne på å si og gjøre ting hun egentlig ikke mener fordi hun er redd for at omgivelsene ikke vil bifalle hennes valg.

Prøv å snakke med henne om det når dere er på tomannshånd (ikke på telefon). Lykke til!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var mye sur før jeg og, for en tidligere kjæreste.

Han turte ikke å si noe i mot, så jeg antar at det var det jeg ble irritert for.

Prøvde hele tiden å "fiske" opp litt temperament på den gutten.

Kan ikke si jeg var noen keeper akkurat da, men jeg vil tro man er slik når det er "feil" person.

Anonym poster: 4222e0ef467ccb8ebc3b6ec17c44fdc4

Skrevet

Neste gang svarer du, "Hvorfor oppfører du deg som en jævla bitch?" og eventuelt slenger du på røret.

Fjern bitch og prøv å vær den som iallefall ikke er drama queen. Dama kommer nok å tilte om du bruker bitch kortet her. Not smart.

• Liker 3
Gjest JakeGreen
Skrevet

Fjern bitch og prøv å vær den som iallefall ikke er drama queen. Dama kommer nok å tilte om du bruker bitch kortet her. Not smart.

Jeg hadde ikke innledet et forhold til en sur jente uansett, men aksepterer ikke slik type oppførsel fra noen enten det er mann eller kvinne og jeg sier alltid fra når noen går over grensene mine. Først korrigerer jeg oppførsel og gir vedkommende en ny mulighet, hvis ikke er de ute av livet mitt for alltid.

Sannheten er at jenter vil ha en mann som ikke aksepterer slik oppførsel, som du ser nevnt av en jente lengre nede i tråden. De fleste kvinner vil ha en mann, ikke en feminisert nikkedukke som de har rundt lillefingeren (selv om de kommer til å prøve å spinne deg rundt den).

Ta deg sammen, mann.

• Liker 1
Skrevet

Poenget mitt er bare at personligheten til damen TS beskriver er en drama-queen. Hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig og avslutte hele forholdet uten å være motbydelig? Det tjener ingen og det vil være enda mer slitsomt for TS om han starter et helvete. Man kan fint fortelle at oppførselen er uakseptabel uten å bruke "bitch" eller andre skjellsord. Gud altså...

Ta deg sammen, mann.

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet (endret)

Cry me a river...

Hva er motbydelig ved å spørre en jente om hvorfor hun oppfører seg som en bitch når hun faktisk oppfører seg som en bitch?

Jeg synes det er bedre at han gir henne en mulighet til å endre oppførsel først. Av og til må kvinner nemlig få tydelig beskjed om hvordan ting skal være og at de har oppført seg dårlig. Det er tydeligvis ikke alle menn som har selvrespekt og baller nok til å sette grenser for seg selv.

Endret av JakeGreen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser du har fått mange svar allerede. Vil bare også si at det gutter/menn oppfatter som "sur" kan være så mye mer og annet enn det; frustrert, skuffet, såret, deprimert, forbanna, sliten, trøtt, oppgitt osv. Bare til info altså, bra hvis du lærer dette mens du er ung.. Mange menn som ikke har skjønt dette selv i godt voksen alder, de deler damers humør opp i "sur" eller "blid".

Anonym poster: 380114b89fc0326dd9cf6d998d3500e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...