Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Noen som vet om noen plass på nett hvor jeg kan få kjøpt en sånn?? Ser ut som en vanlig ordbok men er en bok som gir tips til hvilke ord som rimer på div.. Håper dere skjønner hva jeg mener. Det sto for eks. slik Venn Menn Igjen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 På tanum.no selger de en rimorbok til 298,- Den er skrevet av DYBWAD, JACOB, og heter NORSK RIMORDBOK. Hvis du søker på "rim" nederst til venstre finner du den på lista som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Unnskyld at jeg spør; men hva skal men med en slik ordbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Her finner du ei interaktiv rimordbok - norsk. Kvasir-søk på ordet "rimordbok" - og denne lenken kommer opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Unnskyld at jeg spør; men hva skal men med en slik ordbok? Jeg har brukt min myyyyeee - jeg dikter en del nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Unnskyld at jeg spør; men hva skal men med en slik ordbok? Jeg drivet mye med hiphop og skriver mye tekster og dikt. Da kan det være greit med en slik bok om man står fast litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Her finner du ei interaktiv rimordbok - norsk. Kvasir-søk på ordet "rimordbok" - og denne lenken kommer opp..... Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Når man dikter og rimer uti de små timer Da stopper det opp hodet si'r stopp Da søker man ofte litt hjelp fra bok-lofte Ei ordbok man tar der finner man svar og hjelp til et dikt og sanger og slikt! Jøss - noen ganger bare liksom kommer ordene "rekende på ei fjøl" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 he-he.... ja det er mye man kan bedrive tiden med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mars 2004 #11 Del Skrevet 27. mars 2004 he-he.... ja det er mye man kan bedrive tiden med! Når man skal spille inn cd så trenger man en del tekster skjønner du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå