Gjest Ts Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Det er noe jeg alltid har lurt på. Hvor lang tid skal man holde no contact reglen ovenfor sin eks. Har det egentlig noe effekt?
Gjest Ts Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 For alltid og ja det funker. snakker vi med, uker
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Da jeg snakket med eksen min for første gang etter bruddet, hadde vi kuttet kontakten i rundt 3år. Han tok kontakt og ville bare høre hvordan det gikk med meg osv. ingen sure miner, men vi snakker så og si aldri sammen og har vel egentlig ikke snakket noe mer en den ene gangen etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Hva er intensjonen din med no contact? Å få eksen tilbake? Det funker dårlig, fordi det får bare eksen til å ville tilbake på feil grunnlag - nemlig at det er helt forjævlig å bli ignorert av en person man har hatt et forhold til. Anonym poster: 98545bc3aa364d495af0b1e5f3b71a85
Steinar40 Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Hvis man ikke har barn i sammen så skal man ALDRI ha noe mer kontakt med en eks. 1
La Guapa Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Hvis man ikke har barn i sammen så skal man ALDRI ha noe mer kontakt med en eks. . Hvorfor mener du at man ALDRI mer skal ha kontakt ? 2
Steinar40 Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 . Hvorfor mener du at man ALDRI mer skal ha kontakt ? Fordi det ikke er konstruktivt. Det er med andre ord ingen mening med det. Water under the bridge.
La Guapa Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Men kan man ikke beholde en god venn selv om det er en ekskjæreste og de romantiske følelsene er borte ? 2
Wonders Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 For alltid og ja det funker. Jepp det er en lettelse. Jeg sa det rett til min, og det var godt. Jeg mente det da, og mener det ennå.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Hvis man ikke har barn i sammen så skal man ALDRI ha noe mer kontakt med en eks. Ikke helt enig. I de forhold der det har væt brudd pga teite ting i forholdet, så har det vært helt greit med no contact. Men jeg har fått noen nye gode kamerater i ekser. Til og med deres nye damer er greie Men så var vel kanskje ikke forholdene sånn kjempeheite. Var vel kanskje mest venner som hadde sex. Anonym poster: d126f66cb1d911cd92994d2c322670fa 2
Steinar40 Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Men kan man ikke beholde en god venn selv om det er en ekskjæreste og de romantiske følelsene er borte ? Man kan alltid gjøre mye rart. Men ofte så skaper det bare problemer; spesielt når det kommer nye kjærester inn i bildet.
frøkna Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Jeg har fortsatt kontakt med begge mine ekser. Han første hadde jeg vel ikke noe kontakt med ca 2 måneder etter bruddet. Vi hadde ingen vonde følelser rundt bruddet og det gikk veldig fint for seg, så var en ganske naturlig overgang til vennskap. Holder fortsatt kontakt i dag, og hender vi tar en kaffe eller en øl og snakker om løst og fast. Den andre eksen er det kanskje litt vanskeligere med pga en del følelser involvert. Vi hadde ingen kontakt i nesten to måneder, men har tatt opp kontakten litt. Det er jo ingen forhold, men vi snakker sammen som vi alltid har gjort på facebook og til vanlig ellers. Det kjennes jo godt, men gjør det jo vanskeligere å komme seg videre...Tror det er derfor folk flest ikke har særlig kontakt.. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Alle mine tre ekser har ønsket å beholde meg som venn. Som regel går det 2-3måneder før jeg forteller dem at jeg ikke ønsker noen som helst form for kontakt med de lenger og at det er til det beste for begge parter å glemme hverandre og gå videre med livet.
Gjest Cytosin Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 For alltid og ja det funker. Skriver under på denne. Dersom det er sterke følelser involvert er det best å kutte kontakten helt. En gjør det mye vanskeligere for seg selv om en forsetter å pleie kontakten samtidig som en ikke er over personen.
La Guapa Skrevet 4. april 2013 #16 Skrevet 4. april 2013 Man kan alltid gjøre mye rart. Men ofte så skaper det bare problemer; spesielt når det kommer nye kjærester inn i bildet. Ok. Jeg tenker at du og jeg har litt forskjellig erfaring da. Jeg har kontakt med min ex og har blitt god venn med hans kone. Men det er kanskje fordi vi vanker i samme venneflokk
Obiola Skrevet 4. april 2013 #17 Skrevet 4. april 2013 Så lenge det er følelser fra den ene eller begges side er det jo veldig vanskelig, både det å ha kontakt og det å skulle kutte ut helt. På mange måter er det jo veldig godt der og da å være med eksen, men man lurer seg selv. Man kommer jo aldri over det på den måten. Skal man være venner må man nok være helt ferdige og begge ha kun vennskaplige følelser igjen!
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2013 #18 Skrevet 4. april 2013 Men kan man ikke beholde en god venn selv om det er en ekskjæreste og de romantiske følelsene er borte ?
Steinar40 Skrevet 4. april 2013 #19 Skrevet 4. april 2013 Ok. Jeg tenker at du og jeg har litt forskjellig erfaring da. Jeg har kontakt med min ex og har blitt god venn med hans kone. Men det er kanskje fordi vi vanker i samme venneflokk Det at du har blitt god venn med hans kone gjør alt mye lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå