Gjest kjekken45 Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hei er gift med ei fra annet land i begynnelsen da vi datet sa ho at dyrene er mere verdt en mennesker. og no hadde vi diskusjon for ho koser ikkje med meg i det heile tatt,eg liker å kose ,men ho kan sitte flere timer å kose med hunden våres,(nei er ikkje sjalu),men en plass går grensa. vi er gift og har det bra i forholdet men ho sier ho ikkje liker å kose ,eg gir ho massasje ,blomster,skriver dikt til ho gjør alt for ho,men eg blir ikkje setta pris på. eg er fra meg hva er galt?. nei ho er ikkje utro det vet eg ho er ikkje typen til det. men hvordan skal man klare å forandre ho,noen som har godt råd?
dobri123 Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Er du samme person som kalkunkrøll eller søsken? Dere høres nemlig helt perfekt ut for hverandre!
Gjest .-L-. Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Tror du har funnet deg feil dame altså. Serr, hvis hun hadde vært mer på hundene sine enn meg så hadde jeg foreslått at hun gifter seg med dem i steden for. Tror du er på det stedet no hvor uansett hvor mye du prøver så hjelper det ikke. Du kan jo spørre henne, men hvis hun sier hun ikke vil kose så vil hun ikke. Blir det sengekos på deg da? Endret 25. mars 2013 av .-L-. 1
Gjest kjekken45 Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 hvis du ikkje har noe positivt å komme med så la vær. hva er galt at eg liker å kose å ta vare på den man er i lag med? har du ingen eller har du mann som ikkje liker å kose med deg? det er ingen skam å vise følelser selv om du er mann.....
Gjest kjekken45 Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Tror du har funnet deg feil dame altså. Serr, hvis hun hadde vært mer på hundene sine enn meg så hadde jeg foreslått at hun gifter seg med dem i steden for. Tror du er på det stedet no hvor uansett hvor mye du prøver så hjelper det ikke. Du kan jo spørre henne, men hvis hun sier hun ikke vil kose så vil hun ikke. Blir det sengekos på deg ja det blir det ,men ho liker ikkje så mye av den sorten heller,men har aldri tenkt å være utro mot ho for eg er ikkje slik. søstra hennes er likens,ho tenker mer på hunden som sønnen hennes. kona mi er litt rar på den måten men et godt menneske men eg forstår ikkje at ho ikkje liker å kose,men ho sa til meg i kveld at ho ikkje var slik. eg sa til ho du sitter å koser med hunden våres men kan ikkje kose 1 gang med mannen din,så sa eg til ho at noe er galt med deg,ja kanskje det sa ho....
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Hun kommer fra en annen kultur enn deg, kanskje en kultur der det ikke er vanlig å være så veldig kjærlige med hverandre? Hun har kanskje vokst opp med foreldre og familie som er på samme måte som hun selv? Hvor lenge har dere kjent hverandre/vært sammen/gift osv? Du får prøve å ikke hinte å "mase" så mye, er ikke alle som liker sex og at kos må føre til sex hver gang.. å kose med en hund kan ikke sammenlignes med å kose med ett menneske.. har du prøvd å ikke gjøre eller hinte mot sex og bare være litt "likegyldig" mtp kos/sex? Har du gått mye opp i vekt? God hygiene osv? Kan være noe som gjør at det er slik for henne? Håper dere finner ut en balansegang mellom dere, der den ene ikke må dra i den andre hele tiden. Begge må jobbe for forholdet. Anonym poster: f5aa092b19252e5f7b18ccea1cff74f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå