Surriball Skrevet 30. mars 2013 #21 Skrevet 30. mars 2013 http://www.drommekjoler.no/products/3114 Dette var virkelig en fin kjole! *snike på bryllupsforumet* Og kjolen din var nydelig på deg, Tekola!
Zessa Skrevet 31. mars 2013 #22 Skrevet 31. mars 2013 Jeg har selv former å jeg har valgt kjoler som har mye pynt over brystene og er ganske rett ned, fremhever du brystene vil magen "forsvinne" synes kjolen du har funnet er kjempe fin 1
Adhara Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #23 Skrevet 31. mars 2013 Kan jeg spørre om du har et greit liv, eller er magen i veien? Bare lurer, for jeg syns det er så mye finere å vise livet om man har mulighet Uansett størrelse! Den er nok mest i veien, har ikke så mye liv å skryte av
Adhara Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #24 Skrevet 31. mars 2013 Hvis du er usikker på hva som passer deg bør du prøve forskjellige fasonger. Ser ofte, også på de som er slankere, at med stroppeløs så blir det gjerne litt "overheng" bak på ryggen. Det er ikke pent! Og i kirka får en god tid til å se det som gjest... Jeg har sett på kjoler hos igigi.com. Ja, skal det Er veldig klar over overhenget ja, tenkte nok jeg skulle velge en kjole som ikke viser det så godt. Takk for tips om nettside!
Adhara Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #25 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er/var (hurra for å være gravid og ikke lenger ane noe ) en 46/48 da jeg giftet meg, men med en midje som vi kunne fremheve godt. Hvilken kropsfasong har du? (Beklager om du har skrevet det, men, altså, gravidhjerne ) Modellen på dette bildet er jo mye slankere enn meg, men den fungerte på fasongen min! *snip* Åh, så utrolig flott kjole du hadde! Jeg er litt usikker på hvilken kroppsfasong jeg har. Det er jo så mange å velge mellom Men iallefall, medium byste, stor mage, tjukke lår, vid rumpe, men den er ikke så utrolig stor egentlig. (søt sjø.... )
Gjest Tekola Skrevet 31. mars 2013 #26 Skrevet 31. mars 2013 Åh, så utrolig flott kjole du hadde! Jeg er litt usikker på hvilken kroppsfasong jeg har. Det er jo så mange å velge mellom Men iallefall, medium byste, stor mage, tjukke lår, vid rumpe, men den er ikke så utrolig stor egentlig. (søt sjø.... ) Takk! Jeg håper du finner en kjole du trives med! Sørg uansett for å høre på forhånd med kjolesalongen om de fører andre størrelser enn 38, for det er ikke alle som gjør det... Men stadig flere, altså! Jeg ba om hjelp til å finne noe som ville kle meg, og endte med den
Adhara Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #27 Skrevet 31. mars 2013 Det gjør jeg helt sikkert! Vet at en brudesalong har kjoler i store størrelser ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #28 Skrevet 6. april 2013 Jeg har lik kropp som deg, og ble nydelig i en klassisk korsettkjole. Det hadde jeg aldri trodd, men den gav meg perfekt timeglassfigur. Fasongen var ganske lik Tekola sitt bilde. I brudesalongen sa de til meg at de pleide å anbefale det til de som hadde mye mage. Prøv en, og be dem om å snøre deg godt igjen. Du blir sikkert overasket du også. Anonym poster: 4e42806e41ccdc03e30dee6312fb2d9a 1
Adhara Skrevet 7. april 2013 Forfatter #29 Skrevet 7. april 2013 Jeg har lik kropp som deg, og ble nydelig i en klassisk korsettkjole. Det hadde jeg aldri trodd, men den gav meg perfekt timeglassfigur. Fasongen var ganske lik Tekola sitt bilde. I brudesalongen sa de til meg at de pleide å anbefale det til de som hadde mye mage. Prøv en, og be dem om å snøre deg godt igjen. Du blir sikkert overasket du også. Anonym poster: 4e42806e41ccdc03e30dee6312fb2d9a Takk for tipset, da skal jeg prøve en sånn en også
Leya Skrevet 8. april 2013 #30 Skrevet 8. april 2013 Jeg vet ikke om det er noe du absolutt ønsker deg, men stroppeløse kjoler blir ofte veldig lite pent når man har litt pupper. Kjolen siger litt ned og det har en tendens til å "flyte litt over" når man snører stramt. Jeg har store pupper og en del mage, og det endte opp med å ikke være pent i det hele tatt. (dessuten fikk jeg ikke puste når det måtte snøres litt til for at alt skulle holde seg på plass.)
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #31 Skrevet 8. april 2013 Jeg vet ikke om det er noe du absolutt ønsker deg, men stroppeløse kjoler blir ofte veldig lite pent når man har litt pupper. Kjolen siger litt ned og det har en tendens til å "flyte litt over" når man snører stramt. Jeg har store pupper og en del mage, og det endte opp med å ikke være pent i det hele tatt. (dessuten fikk jeg ikke puste når det måtte snøres litt til for at alt skulle holde seg på plass.) Jeg opplevde ikke noe av dette. Jeg har store pupper. Anonym poster: 4e42806e41ccdc03e30dee6312fb2d9a
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2013 #32 Skrevet 8. april 2013 HUsk på at same kor mykje du snører så må magen bli av ein plass. Med andre ord: Sjølv om du går inn i midjen sett forfra så blir magen berre dytta saman slik at frå sida ser du ut som ei kule. 2
CathFoto Skrevet 8. april 2013 #33 Skrevet 8. april 2013 Jeg vet ikke om det er noe du absolutt ønsker deg, men stroppeløse kjoler blir ofte veldig lite pent når man har litt pupper. Kjolen siger litt ned og det har en tendens til å "flyte litt over" når man snører stramt. Jeg har store pupper og en del mage, og det endte opp med å ikke være pent i det hele tatt. (dessuten fikk jeg ikke puste når det måtte snøres litt til for at alt skulle holde seg på plass.) Fenomenet dobbeltpupp som jeg liker å kalle det oppstår overraskende ofte, også på de med små pupper. Aller verst er det som regel når man sitter. 2
Gjest Kiara! Skrevet 8. april 2013 #34 Skrevet 8. april 2013 For ikke å snakke om at puppene kommer opp ved haken slik at alt går i ett... Korsett gjør seg egentlig best når man står oppreist. Gjerne med innøvd pusteteknikk. Nei, når man er større enn gjennomsnittsbruden gjelder en regel; bruk penger på tilpassning! Det hjelper ikke med all verdens hold-in, korsett eller andre hjelpemidler om du ser ut som en formløs søyle fra siden eller en stappet pølse forfra. 1
Adhara Skrevet 8. april 2013 Forfatter #35 Skrevet 8. april 2013 Er det noen som kan linke til et bilde med fenomenet dobbeltpupp?
Petalouda Skrevet 9. april 2013 #36 Skrevet 9. april 2013 (endret) dette er et dårlig eksempel, men du får litt inntrykk ... det sitter rett og slett ikke pent i det hele tatt, og det gir inntrykk av billighet. Endret 9. april 2013 av Petalouda 1
Tyggegummi Skrevet 9. april 2013 #37 Skrevet 9. april 2013 Her er det dobbelpupp;http://thenam.blogg.no/1237839434_anoretiske_linsay.html
Leya Skrevet 9. april 2013 #38 Skrevet 9. april 2013 Jeg opplevde ikke noe av dette. Jeg har store pupper. Anonym poster: 4e42806e41ccdc03e30dee6312fb2d9a Ofte skrev jeg. Ikke alltid. 1
Adhara Skrevet 9. april 2013 Forfatter #39 Skrevet 9. april 2013 Ahaaaa! Kanskje ikke så flatterende nei...
CathFoto Skrevet 9. april 2013 #40 Skrevet 9. april 2013 Kjolen lisha linket til viser at når det gjelder damer som er i såkalt plusstørrelse så er det virkelig ikke en fasong som passer alle, som endel folk(og dessverre brudesalonger)later til å tro. Vet ikke om det er fordi utvalget i seg selv er noe begrenset i Norge, men kjenner man sin egen fasong så kan internasjonale websider gi deg et langt større utvalg med flotte brudekjoler. Lishas kjole er en kjole som mange ikke vil turt å prøve fordi mange salonger anbefaler alle en stroppløs, a-linjet kjole med draperinger i livet. Denne kjolen vil kle langt flere enn hva man tror. Fasong og hvor man bærer vekten er mer viktig enn antall kilo. Kiara sin kjole er et annet godt eksempel på en kjole få tør å prøve, men som er dødsfin om man har den rette fasongen. Jeg mener ikke at folk skal presse seg inn i en kjole som er lite flatterende, men at det er langt flere valg for de aller fleste enn hva de selv er klar over, og det er uavhengig av vekt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå