Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har noen venner og også familie, men jeg har egentlig ingen jeg føler meg helt på bølgelengde med. De er hyggelige, men de interesserer seg ikke for det samme som meg, og vi tenker og føler på ganske ulik måte. Synes venninnene mine er litt "enkle", rasjonelle og praktiske, men jeg er en mer kunstnerisk, tenkende og emosjonell type. Jeg søker egentlig ikke svar på noe dette innlegget. Men jeg er nysgjerrig på om noen andre føler det på samme måten. At man henger med litt "feil" folk? For min del er det blitt slik at jeg nå holder meg mer for meg selv enn før, da jeg føler det ikke gir meg så mye å møte de vennene jeg har. Men egentlig er jeg nok en mye mer sosial type, bare jeg hadde møtt noen jeg hadde mer til felles med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. Skjønner hva du mener, men "kidred spirits" er ikke akkurat noe man finner under hver stein...

I hverfal ikke jeg :)

Skrevet

hehe. Skjønner hva du mener, men "kidred spirits" er ikke akkurat noe man finner under hver stein...

I hverfal ikke jeg :)

Men det er visst ikke flere enn du og jeg her som kjenner til den problemstillingen... :)

Skrevet

Hei på deg:) veldig morsomt å se at du føler det sånn, for jeg er nemlig i akkurat samme situasjon som deg. Før spilte det ikke så stor rolle hvem jeg var med, men i det siste har jeg følt meg mer og mer alene nettopp Pga dette, at det gir meg liksom ikke noe og være med de. Jeg er akkurat som deg, jeg liker og tenke over ting, elsker kunst og ja er rett og slett en helt annen person enn de fleste av vennene mine. Ønsker meg flere venner som er lik meg, men er ikke så enkelt med tanke på hvor man skal begynne. Føler meg faktisk litt som en loner, Forde jeg heller ønsker å være alene. Merkelig egentlig! Vurdere faktisk å opprette en hobbyklubb/maleklubb eller noe haha

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen venner og også familie, men jeg har egentlig ingen jeg føler meg helt på bølgelengde med. De er hyggelige, men de interesserer seg ikke for det samme som meg, og vi tenker og føler på ganske ulik måte. Synes venninnene mine er litt "enkle", rasjonelle og praktiske, men jeg er en mer kunstnerisk, tenkende og emosjonell type. Jeg søker egentlig ikke svar på noe dette innlegget. Men jeg er nysgjerrig på om noen andre føler det på samme måten. At man henger med litt "feil" folk? For min del er det blitt slik at jeg nå holder meg mer for meg selv enn før, da jeg føler det ikke gir meg så mye å møte de vennene jeg har. Men egentlig er jeg nok en mye mer sosial type, bare jeg hadde møtt noen jeg hadde mer til felles med.

Finn deg en forening eller hobby der du møter folk med samme interesser som deg?

Anonym poster: 490c35e20ce118997d4414beef69a37e

Skrevet

Jeg tror TS ser etter kjæreste. Det høres iallefall slik ut for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror TS ser etter kjæreste. Det høres iallefall slik ut for meg.

Bare morro om hun er ute etter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...