AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Har "datet" en type en stund nå, 3 måneder kanskje. Har ligget i kortene at vi skulle date en god stund før vi begynte å gjøre det, i hvertfall et halvt år. Vi kom begge ut av langvarige forhold for et års tid siden, og tror ingen av oss hadde sett for oss noe nytt forhold med det første. Det gjør jeg i grunn ikke fortsatt. Men jeg trenger litt avklaring etterhvert føler jeg. Jeg vet virkelig ikke om jeg vil være sammen med han her om det skulle komme til det, men jeg har heller ikke helt lyst å avslutte tingene ennå. Greien er vel at jeg ønsker å vite om vi er ekslusive eller ikke. Jeg har ikke lyst å "kaste bort" min første singel-sommer på en som dater andre. I så fall får samme reglene gjelde for meg. Jeg tror ikke han ville fortsatt med meg om jeg datet andre, vi snakket litt om dette for en tid tilbake. Dvs. jeg vet at han ikke ville likt det. Vi har begge fått en del tilbud av motsatte kjønn, så det står ikke på mulighetene. Dersom vi er utelukkende fuck-friends, så vil jeg nok ta hatten min og gå og leve livet mitt som fri. Altså, jeg kunne datet noen uten å kreve ekslusivitet, men med han her så føles det feil. Jeg har jo åpenbart følelser for han, men holder vel en del igjen og er heller ikke forelsket. Jeg kunne klart meg fint om vi kuttet kontakten nå. Samtidig som jeg ikke har helt lyst å avslutte...aiai for et rot. men step 1; jeg må få avklart om vi er ekslusive eller ikke, og jeg vil hverken lage dramatikk rundt dette eller sette griller i hodet på han om at jeg ønsker et forhold. Som sagt så vet jeg sannelig ikke om jeg ville gått inn i et forhold med han nå selv om han hadde sagt at han ønsket det. Jeg er for fersk i singelgamet, jeg er redd for å trå feil, redd for å bli såret og har også et snev av et ønske om å være fri en stund til. Så hvordan gjør jeg dette her? Han er ikke veldig pratsom på følelsesting, og er nok av den typen som lett kan skremmes. Jeg vet han liker meg, men jeg vet ikke hvor godt han liker meg. Han har sagt at han ville ha gått tidlig neste morgen om han hadde blitt med feil dame hjem, så helt feil kan jeg umulig være. Samtidig kommer jeg med "bagasje", verdens vakreste bagsje sådan. Men klart det er et hinder for han (og sikkert de fleste menn) å skulle gå for en 3-in-1 dame. Dersom dette avsluttes nå, så har jeg lyst å date en type jeg egentlig skulle date før jeg hooket opp med han her. Ingen følelser eller noe, men jeg vil bare ikke kaste bort singeltilværelsen på et fuck-friend-forhold som aldri kommer til å bli noe mer. Fuck-friends er ok, men da vil jeg også være fri. Hva legger dere egentlig i ekslusivitet? Regnes det som seriøst når man blir ekslusive? Hjeelp meg...;-) Anonym poster: 053ddde4259e5bdbefd4e36a4c17b1c5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Hei Om man avtaler at man er eksklusive (altså, at man ikke ligger med andre folk) så betyr ikke det automatisk at man er sammen av den grunn! Ei heller at man trenger å bli det i nærmeste framtid! MEN, det betyr jo at dere holder dere til hverandre. Og personlig tenker jeg at det er en litt sånn; "vi ser hvordan det går"-tilstand når man har avtalt å være eksklusive. Kanskje blir man sammen etterhvert, kanskje ikke. -K- Anonym poster: 1e303e29af2610492e7f57a59bd61c6a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Og til hvordan du går frem for å finne ut av det? Du kan jo ganske enkelt bare si: "Jeg ligger ikke med andre og jeg håper at du ikke gjør det heller". (på den måten får han anledning til å avslutte det med andre, dersom han møter andre og han får også anledning til å bekrefte det der og da til deg med å svare at han heller ikke ligger med noen andre, dersom det er tilfelle). -K igjen :-) - Anonym poster: 1e303e29af2610492e7f57a59bd61c6a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Takk for svar:) Det er jo i grunn veldig enkelt dette her, men samtidig så komplisert...jeg er nok livredd for å trå feil, et tegn på at jeg har noen følelser går jeg ut fra... ts Anonym poster: 053ddde4259e5bdbefd4e36a4c17b1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå