Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer og jeg kranglet i stad. Noe så enkelt som hvem farge jeg skulle ha på håret. Altså han har aldri likt meg med farge y så jeg farget det i farge x, noe han alltid har villet. Nå var vi i butikken og jeg var usikker på om jeg skulle ta y eller x. Han sa bare "du vet hvem jævla farge du vil ha selv eller" javel. Så kjøper jeg farge en annen dag og vi gikk ut av butikken. Han var sur. Vi skulle bare hjemom en kjapp tur så begynner helvete, han er drit sur og bare stikker. Han skulle på jobben å skru noe jeg egentlig skulle være med på.

Prøvde ringe han en gang, men ingen svar som alltid. Så jeg ga faen og tok bussen ut på jobben hans, der var han med en kamerat og en som jobbet enda. Så jeg spurte om han ville komme it å snakke med meg. Noe han gjorde, jeg sa jeg ikke gadd dette mer. Så begynner han med å si " jeg skal bare ut å skru så må du komme for å sjekke opp på meg, jeg kommer hjem når jeg er ferdig" forklarte at jeg ikke skulle sjekke opp noe, men er lei av sånt her og at jeg kunne gå tilbake nå. Litt. frem og tilbake ber han meg tilslutt komme inn. Satt meg i bilen de skrudde på og han ba meg så dro kameraten hans. Jeg gikk da ut av bilen og frem til han for å si at jeg kunne dra, at jeg ikke skulle sjekke opp noe, men bare var lei sånn her. Så får jeg til svar "men for svarte gå å sett deg i bilen igjen a!!!" skikkelig irritert og sint.

Så hva er greia? Lei meg, eller bare flau over meg? Har møtt denne kameraten hans mange ganger uansett..

Anonym poster: 1c7b0d4b15dc75b6e41aa38c5ab6c1bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en kødd. Hadde dumpa han.

Anonym poster: c9ddb3fa9951246bfb7d913fce1d1576

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en kødd. Hadde dumpa han.

Var det da.. Til tross for dette har vi det faktisk kjempe bra! Jeg er lykkelig med han og jeg føler meg bra når jeg er sammens med han, vi bor jo trossalt sammen.

Skrevet

HVILKEN farge, kjære! Ikke hvem!

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greia med å følge etter samboeren din bare for å fortsette krangelen. Hva med å vente til han kom hjem og hadde fått blåst ut litt damp?

Da kunne dere kanskje ha hatt en ordenltlig samtale om hva som plager dere.

Anonym poster: dd44a1a02d1d13f7cd6503acd4d21fbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var det da.. Til tross for dette har vi det faktisk kjempe bra! Jeg er lykkelig med han og jeg føler meg bra når jeg er sammens med han, vi bor jo trossalt sammen.

Ja, men han behandler deg jo som en filledukke. "Gå inn i bilen", gjør ditt og datt.. Herregud, du er da for faen ingen hund.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg lest dette innlegget 5 ganger og jeg forstår fremdeles ingenting. :klo:

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønte ingenting av startinnlegget.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men han behandler deg jo som en filledukke. "Gå inn i bilen", gjør ditt og datt.. Herregud, du er da for faen ingen hund.

Jeg hadde også bedt samboeren min om å forsvinne om han fulgte etter meg på jobb bare for å krangle om en filleting. Dette kunne TS ha ventet med til han kom tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også bedt samboeren min om å forsvinne om han fulgte etter meg på jobb bare for å krangle om en filleting. Dette kunne TS ha ventet med til han kom tilbake.

Han kan alikevell spare seg for den pottesure holdningen sin. Alle fortjener å bli behandla med respekt, og i det minste få ett skikkelig svar.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor kommer du og klager her da? Typisk unge jenter, sitter på KG og griner over hvor fælt kjæresten deres behandler dem, og når noen sier at de kanskje ville hatt det best alene, kommer dette som du skriver. Dere har det faktisk kjempebra, du er lykkelig med ham osv. Hva ville du med innlegget ditt egentlig?

• Liker 3
Skrevet

?????????????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer og jeg kranglet i stad. Noe så enkelt som hvem farge jeg skulle ha på håret. Altså han har aldri likt meg med farge y så jeg farget det i farge x, noe han alltid har villet. Nå var vi i butikken og jeg var usikker på om jeg skulle ta y eller x. Han sa bare "du vet hvem jævla farge du vil ha selv eller" javel. Så kjøper jeg farge en annen dag og vi gikk ut av butikken. Han var sur. Vi skulle bare hjemom en kjapp tur så begynner helvete, han er drit sur og bare stikker. Han skulle på jobben å skru noe jeg egentlig skulle være med på.

Prøvde ringe han en gang, men ingen svar som alltid. Så jeg ga faen og tok bussen ut på jobben hans, der var han med en kamerat og en som jobbet enda. Så jeg spurte om han ville komme it å snakke med meg. Noe han gjorde, jeg sa jeg ikke gadd dette mer. Så begynner han med å si " jeg skal bare ut å skru så må du komme for å sjekke opp på meg, jeg kommer hjem når jeg er ferdig" forklarte at jeg ikke skulle sjekke opp noe, men er lei av sånt her og at jeg kunne gå tilbake nå. Litt. frem og tilbake ber han meg tilslutt komme inn. Satt meg i bilen de skrudde på og han ba meg så dro kameraten hans. Jeg gikk da ut av bilen og frem til han for å si at jeg kunne dra, at jeg ikke skulle sjekke opp noe, men bare var lei sånn her. Så får jeg til svar "men for svarte gå å sett deg i bilen igjen a!!!" skikkelig irritert og sint.

Så hva er greia? Lei meg, eller bare flau over meg? Har møtt denne kameraten hans mange ganger uansett..

Det er vel så enkelt at samboeren din trengte litt alenetid med kompisen sin for å roe seg etter krangelen deres og så ble han irritert når du allikevel dukket opp og fortsatte å mase om den krangelen dere hadde.

Er ikke verre enn det.

• Liker 3
Skrevet

Og hva er da problemet? Lær deg å velge tidspunkt for kampene dine. Dessuten trenger dere minst ett kurs i kommunikasjon.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ingenting av startinnlegget.

Kan forklare på en annen måte.

Min samboer og jeg hadde em krangelidag om noe så enkelt som hvilken hårfarge jeg skulle ha. Vi var i butikken for å handle og jeg syntes det var vanskelig å bestemme mellom fargene. Tidligere har han vært veldig bestemt på hvilken farge han syntes jeg kler best, men når jeg spurte i dag fikk jeg bare til svar at jeg klarte å bestemme hvilken. Jævla farge jeg skulle ha selv. Så jeg sa jeg skulle se i en annen butikk i morgen.

Vi dro fra butikken og skulle en kjapp tur hjem før han og jeg skulle dra å skru på bilen hans.

Da vi kom hjem var han drit sur på grunn av at jeg ikke hadde kjøpt noe hårfarge og bare dro uten meg helt plutselig.

Jeg prøvde å ringe han, men fikk ingen svar. Til slutt tok jeg bussen ut til jobben hans siden jeg visste det var der han holdt på med bilen.

Da jeg kom ut var han med en kamerat og en kollega som enda jobbet så jeg spurte om han ville komme ut, noe han gjorde. Jeg sa at jeg var lei det her. Ikke vil krangle, men heller orker jeg ikke kjempe for å beholde han når han er sånn her lenger.

a begynte han å beskylde meg for å sjekke opp på han, så jeg sa at jeg skulle dra. Han sa han bare skulle skru så kom han hjem, men at jeg fikk skjerpe meg og slutte å sjekke hva han drev med.

Etter mye om og men ba han meg komme inn og sette meg i bilen. Så jeg gjorde det. Ikke lenge etter dro kameraten hans så jeg gikk ut av bilen å frem for å snakke med han. Da ble han drit sint, ba meg sette meg rett inn i bilen igjen.. Så jeg lurer på; er han lei av meg eller bare flau over meg? Har møtt kameraten han var med gjentatte ganger tidligere.

Skrevet

Han kan alikevell spare seg for den pottesure holdningen sin. Alle fortjener å bli behandla med respekt, og i det minste få ett skikkelig svar.

Folk flest fortjener å bli behandlet med respekt, og i et forhold bør det være et gjensidig ønske. Samboeren din ble sur, og du fulgte etter for å fortsette krangelen. Hvilken respekt utviste du for han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et startinnlegg.

For noe meningsløst tullete vås, som ikke er mulig å finne essensen i....

Anonym poster: 4ba2bab20a8773ee96868b63d13a0f78

AnonymBruker
Skrevet

alle damene som kommer hit for å forklare et problem, og får høre noe negativt begynner jo å forsvare typen. Han kan jo ikke være verdens snilleste når dere har problemer! jeg blir så irritert. Enten snakker du med han ellers så får du lære deg å leve med det! Du kan faktisk ikke forandre noen andre enn deg selv. Typen din må ville forandre seg for deg, og det hadde han kanskje gjort hvis han likte deg godt nok.

Anonym poster: a003061280082db8cd8ae9519b76d89e

• Liker 1
Skrevet

Kjære TS. Jeg skjønte fremdeles ikke så mye av hva som gikk galt, men det virker underlig at et par som bor sammen klarer å kommunisere så dårlig. Og at du på samme tid sier at du er lykkelig.

Ja - det er fullt mulig at kjæresten din ble flau.

Kom deg over denne hendelsen og sett det på kontoen som heter "misforståelser".

Skrevet

Er dere seriøse med hva dere skriver? Herre.. Hadde min samboer bare stukket midt i noe uten å gidde gjøre seg ferdig å snakke en gang hadde helt klart jeg fulgt etter kødden også! Det er lov å snakke sammen om ting, ikke bare rømme fra det.

Den som ikke viste respekt her var samboeren som bare stakk! Ts prøvde ordne opp i det minste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...