Vixenia Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg må gjøre det slutt med samboer gjennom 7 år.. Det er det beste for meg da jeg ikke orker mer.. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vet han kommer til å bli fly forbanna og mest sannsynlig kaste meg ut med en gang. Jeg har ikke vært utro eller noe sånt, det er bare ingen følelser der lenger. Men jeg er så jævlig feig at jeg sikkert ikke kommer til å tørre å si noe uansett...... Hvorfor lagde jeg egentlig denne tråden??
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Skaff deg et sted og bo og flytt. Anonym poster: cd38837e260c35d0ff126dbf03864e52
Lykkerusen Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 si det som det er: at du føler at dere er mer venner og at du ikke klarer å være samboer med han som venn, det blir rett og slett feil=)
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Hvis du tror han kommer til å reagere slik så er det lurest å ha et sted du kan dra i bakhånd før du "slipper bomba".Enten familie eller venner du kan dra til hvis du ikke klarer ordne deg leilighet ganske fort. Det er ofte veldig vanskelig å gjøre det slutt med noen,men det beste er å bare ta mot til seg og sette seg ned og fortelle det på en fin måte.Prøv å¨holde deg så nær sanneheten som mulig hvis det går. Lykke til
Vixenia Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2013 Takk for gode råd og tips alle sammen.. Tror jeg må finne meg et sted å bo først sånn at jeg har et sted å dra.. Han har et temperament ut av en annen verden, og jeg kommer bare til å begynne å grine.. hvorfor vil du slå opp med han? jeg orker ikke mer pga total mangel på kjærlighet.. Kommunikasjon er ikke tilstede, og han har ikke en eneste gang på 7 år sagt at han er glad i meg/elsker meg.. Kjærtegn og kos eksisterer ikke, og skulle vi en sjelden gang kline så må det føre til sex i hans øyne.. Jeg savner en som holder rundt meg og sier han er glad i meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå