Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg, 24 år. bra jobb, snart ferdig med studiet, ser bra ut, ja lever rett og slett.. men jeg er LEI av å være singel..

.. jeg er lei av å være alene, reise alene, sove alene, spise alene ( jo jeg har venner men de er ikke tilstede hele tiden)

.. Jeg blir så lei meg når nesten ALLE jeg kjenner er enten gift, har kjæreste

.. Jeg blir så lei når jeg ser alle de status oppdateringene på face, om hvor bra de har det, type " ååå se hva jeg fikk av min kjære" , " kos med min kjære" bilder av par på ferie sammen der de står bak de høye bygningene i NYC, eller de som kysser i Roma :( :( :(

Jeg er så lei av at jeg aldri kan få meg kjæreste, det går alltid alltid alltid galt.. har vært singel siden jeg var 19 år, og lurer faktisk om det er noe galt med meg?? hjelper lite når eksen og har giftet seg :((

føler meg så ensom.. ensom og gammal dritt.. snart er jeg 25 , tror ikke det skjer noe når jeg er 25 heller...

Nå virker jeg som en bitter og sjalu kjerring, jeg må ærlig inrømme at jeg blit litt sjalu, det stikker litt, men jeg ønsker alle jeg kjenner alt godt. Det er bare at jeg vil bli som alle andre :( sukk..

Anonym poster: f3b94e830714dd4ee04a90463188ccff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte :(

Anonym poster: 789941ee315364f1f55506996aee5cc7

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange av oss. Men det høres ut som du har det meste på stell, så det kommer nok til å gå bra med deg!

Anonym poster: af0828b4de142c56b341e31e1398e28d

Gjest Gjest
Skrevet

Her er jeg, 24 år. bra jobb, snart ferdig med studiet, ser bra ut, ja lever rett og slett.. men jeg er LEI av å være singel..

.. jeg er lei av å være alene, reise alene, sove alene, spise alene ( jo jeg har venner men de er ikke tilstede hele tiden)

.. Jeg blir så lei når jeg ser alle de status oppdateringene på face, om hvor bra de har det, type " ååå se hva jeg fikk av min kjære" , " kos med min kjære" bilder av par på ferie sammen der de står bak de høye bygningene i NYC, eller de som kysser i Roma :( :( :(

Jeg er så lei av at jeg aldri kan få meg kjæreste, det går alltid alltid alltid galt.. har vært singel siden jeg var 19 år, og lurer faktisk om det er noe galt med meg?? hjelper lite når eksen og har giftet seg :((

føler meg så ensom.. ensom og gammal dritt.. snart er jeg 25 , tror ikke det skjer noe når jeg er 25 heller...

Nå virker jeg som en bitter og sjalu kjerring, jeg må ærlig inrømme at jeg blit litt sjalu, det stikker litt, men jeg ønsker alle jeg kjenner alt godt. Det er bare at jeg vil bli som alle andre :( sukk..

Herlighet, du er veldig , veldig ung fortsatt! Slutt og sammenligne deg med andre. Senk skuldrene, sånt skjer når man minst venter det ! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ja jeg tror at det at jeg sammenligner meg med andre kommer til å ødelegge meg helt til slutt :( men jeg føler meg så lite heldig... Det stikker litt i hjertet når alle andre er på reiser sammen, koser seg og har endelig slappet av med en de kan dele resten av livet med :(

ts

AnonymBruker
Skrevet

De som vil gå på date med deg er ikke så attraktive, så du velger de vekk? Verden er ikke som the Notebook.

Anonym poster: e3f7cbb9d012433c36326be6dccc90af

AnonymBruker
Skrevet

De som vil gå på date med deg er ikke så attraktive, så du velger de vekk? Verden er ikke som the Notebook.

Anonym poster: e3f7cbb9d012433c36326be6dccc90af

Jeg er heeeelt vanlig, en du ikke snur deg etter i gata, så jeg går ikke etter attraktive menn heller. Jeg går etter vanlige menn også, det har ingenting med utseende. Har datet begge deler, men det funker aldri bare :( finner ikke en som passer med meg..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til vår eksklusive "lonely heart club". Jeg syntes vi notorisk ufrivillige single kanskje kunne flyttet sammen i et bokollektiv. Da hadde vi ikke vært ensomme i det minste.

Anonym poster: b91743b0241afd8128726ba6c4876e19

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

match.com? :) Var sånn jeg kom meg ut av ensomheten :P

Anonym poster: 904c496bb32f838e07b0d609e64f9895

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å legge ut bilde av meg selv på nettet. Sukker og match er da uaktuelt for meg.

ts

Skrevet

Jeg er heeeelt vanlig, en du ikke snur deg etter i gata, så jeg går ikke etter attraktive menn heller. Jeg går etter vanlige menn også, det har ingenting med utseende. Har datet begge deler, men det funker aldri bare :( finner ikke en som passer med meg..

ts

Kanskje jeg passer:-)

Skrevet

Desutten så tror alle at alle har det perfekt på facebook, perfekte forhold. Selvfølgelig, folk poster ikke når de krangler, slåss, er utro ++++ Bare det beste deles på facebook ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste. Syntes det er veldig kjedelig å se at alle vennene mine har tre -fire eks kjærester og nye gutter ofte, mens jeg aldri blir kjent med noen. Møter aldri noen. Føler meg som en taper, og det er ikke gøy. Du har allefall hatt kjæreste før:)

Anonym poster: 65ec7c26930753ffb827753f544429c5

Skrevet

Mener ikke å være skarp eller noe, men du kan ikke være så veldig "desperat" når du ikke er villig til å legge ut bilder av deg selv på nettet. Hva er det verste som kan skje? Hva er du redd for?

• Liker 1
Gjest Gamerdude 3082
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste jeg heller, og jeg er 30 år, og det til tross for jeg har hatt kontakt med mer enn 50+ damer siden 2010(var da jeg begynte med nettdating) Er ikke en person som jentene snur seg etter(trur jeg da) Føler meg litt utafor når jeg veit de fleste på min alder har både dame og unge®, og har kjæreste-erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

"Kjerring"? Kvinner er per definisjon ikke "forever alone". De kan når som helst dra ut på byen og plukke opp en eller annen. Det er menn som er "forever alone". Figuren er av en gutt, ikke en jente.

Anonym poster: 070da1b9a4ee093e0bb159ca48e42223

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo faktisk hatt en kjæreste i tenårene. Mange av oss som ikke hadde det da. Noen av oss har det nå, men de fleste i gamlegjengen min har fortsatt ikke fått det. Og de er eldre enn 24! Det ordner seg. Bare ikke stress med det.

Anonym poster: efd143921de918a58de8e8304ae25a6f

AnonymBruker
Skrevet

"Kjerring"? Kvinner er per definisjon ikke "forever alone". De kan når som helst dra ut på byen og plukke opp en eller annen. Det er menn som er "forever alone". Figuren er av en gutt, ikke en jente.

Det du snakker om her er ligging. TS ønsker seg kjæreste, og det er like vanskelig for begge kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Det du snakker om her er ligging. TS ønsker seg kjæreste, og det er like vanskelig for begge kjønn.

Nei, kvinner kan fortsatt plukke opp en hvem som helst og få seg kjæreste. Grunnen til at de ikke gjøre det er sin egen kresenhet. Menn, derimot, får ikke noen uansett hvor "ukresne" de er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...