Gjest Kv84 Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hvor finne en mann og dele livet med? Var det lett for dere litt sjenerte og asosiale å finne drømmemannen, eller finner dere enten en som er mindre drømmemannen eller velger å være alene resten av livet? Jeg har vært singel i 5år og har jo tanker på m jeg i et hele tatt trenger en mann, det er så mye som å hilse på familie og venner av han som er helt jævelig siden jeg ikke klarer å si så mye,og blir klam i hendene, eller har jeg bare hatt ekstrem uflaks med de jeg har møtt igjennom kjæreste? På nett kan jeg ikke vise meg helt hvordan søt jente jeg kan være, det er meg uten jobb og studier som blir lagt merke til da. Det er meg som jeg vil du skal li kjent med, og ikke dømme meg etter arbeidssituasjonen... Og se hvilke kjemi vi har når vi prater, smiler og ler.
Nettinettet Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 På nett kan jeg ikke vise meg helt hvordan søt jente jeg kan være, det er meg uten jobb og studier som blir lagt merke til da. Det er meg som jeg vil du skal li kjent med, og ikke dømme meg etter arbeidssituasjonen... Og se hvilke kjemi vi har når vi prater, smiler og ler. Du kan fint bruke nettet som et verktøy for å bli kjent med noen utenfor nettet, men også da vil jobbsituasjon og studier ha betydning. De som nettdater er ofte mer bevisst på hva de er ute etter og har flere kravlister enn de du møter naturlig uten at de er ute etter en kjæreste. Hvorfor har du ikke jobb?
Gjest Kv84 Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Tenkte kanskje det var noen som hadde møtt en når en sleit sosialt...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Hvor finne en mann og dele livet med? Var det lett for dere litt sjenerte og asosiale å finne drømmemannen, eller finner dere enten en som er mindre drømmemannen eller velger å være alene resten av livet? Jeg har vært singel i 5år og har jo tanker på m jeg i et hele tatt trenger en mann, det er så mye som å hilse på familie og venner av han som er helt jævelig siden jeg ikke klarer å si så mye,og blir klam i hendene, eller har jeg bare hatt ekstrem uflaks med de jeg har møtt igjennom kjæreste? På nett kan jeg ikke vise meg helt hvordan søt jente jeg kan være, det er meg uten jobb og studier som blir lagt merke til da. Det er meg som jeg vil du skal li kjent med, og ikke dømme meg etter arbeidssituasjonen... Og se hvilke kjemi vi har når vi prater, smiler og ler. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg er jente på 26 år som sliter med sosial angst og generell angst. Er derfor ikke i jobb og har måttet droppe ut av studiet jeg prøvde meg på Jeg vil så gjerne møte en mann, men har nå vært singel i snart 5 år jeg også. Jeg har liksom bare en venn jeg henger med og har ikke noen jobb eller studie og skryte av. Ikke har jeg noen spesielle hobbyer heller. Ser jo selv at jeg ikke er en spennende person for noen og møte på nettet (elelr i det virkelige livet heller). På nettet er man ute etter hva man jobber med og hva slags for spesielle hobbyer man har. At jeg er en veldig snill jente, som bryr meg veldig om de rundt meg. Det er ikke noe som er så lett og få vist sånn på nettet:( Det er kanskje ikke dette svaret du vil ha. Men ville bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og kjenner på frustrasjonen jeg også Håper det er noen her som har noen gode tips til oss =) Anonym poster: 66057b11c354b86c88a59d3adf4078e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå