Gå til innhold

Kommende eks har lagt bursdagsplaner for oss og jeg har planlagt tur med kompiser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi som jeg hadde tenkt å slå opp med her i uka har nå planlagt en samling av hennes familie og min nå til uka, akkurat samme dagen som jeg skal på planlagt tur med noen kompiser. Har planlagt det siden hu skulle vært eks innen da men så har jeg utsatt det og nå blir det bursdagsplaner med hennes og min familie istedet. Er det helt forjævlig å slå opp med henne nå som hu har planlagt alt og brukt en del penger på bestillinger og slikt? Er et par dager til samlinga.

Anonym poster: 44368f62f1f7af23878d81805c4d1d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det. Du skulle slått opp med henne med en gang du bestemte deg.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ha slått opp for lengst!

Anonym poster: 8600db020b55bf40d9f1eaa839503493

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Dama mi som jeg hadde tenkt å slå opp med her i uka har nå planlagt en samling av hennes familie og min nå til uka, akkurat samme dagen som jeg skal på planlagt tur med noen kompiser. Har planlagt det siden hu skulle vært eks innen da men så har jeg utsatt det og nå blir det bursdagsplaner med hennes og min familie istedet. Er det helt forjævlig å slå opp med henne nå som hu har planlagt alt og brukt en del penger på bestillinger og slikt? Er et par dager til samlinga.

Siden du ikke har fått ut fingeren og slått opp tidligere så får du bare bite det i deg og vente til etter påske.

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Dere sier jeg bude slått opp for lengst, betyr det at det er greitå slå opp med henne før festen da?

AnonymBruker
Skrevet

Siden du ikke har fått ut fingeren og slått opp tidligere så får du bare bite det i deg og vente til etter påske.

seriøst? eller er du bare bitchy?

Gjest Gjest
Skrevet

seriøst? eller er du bare bitchy?

Seriøs ja, bitchy; nei.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Gjør det slutt nå, du. Du vil ikke bli noe mindre drittsekk av å fake deg igjennom et selskap hun har gjort i stand, hvis det er det du lurer på. Hvorfor har du drøyet det i det hele tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Er du fyren som skulle hente dama di på flyplassen for og så slå opp med henne?

Anonym poster: baa1420f5e085ba42a1e12240330e7e1

• Liker 1
Skrevet

Må nevnes at jeg og dama har planlagt å slå opp altså. Men vi har ikke tatt den store praten enda.

Du har planlagt å slå opp, du har bare glemt å fortelle dama om det. Er det mulig å være så...kort?

:heks:

• Liker 6
Skrevet

Du burde virkelig ha slått opp med henne når du bestemte deg for det, og ja det vil være veldig slemt av deg å slå opp med henne dager før bursdagen, når hun har planlagt noe sammen med begge familier og har betalt for noe av det alt. MEN når det er sagt så fortjener hun å få vite hvilken tosk du er, og bedre å dumpe henne nå, enn at hun kommer til å føle seg dum etterpå festen, når du har faket alt.....

AnonymBruker
Skrevet

Du har to valg:

- Slå opp med henne så du slipper alt

- Forbli med henne frem til slutten av bursdagsfeiringen.

Anonym poster: baa1420f5e085ba42a1e12240330e7e1

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Du har planlagt å slå opp, du har bare glemt å fortelle dama om det. Er det mulig å være så...kort?

:heks:

Alt var strukturert da. Trodde hu bare skulle ha en anonym liten markering med meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Alt var strukturert da. Trodde hu bare skulle ha en anonym liten markering med meg.

Vel, du er bare ikke sann...

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Hva skjer med at alle slenger dritt da. Jeg har jo ikke slått opp ennå fordi jeg ville bruke på å gjøre det skikkelig. Hva med å legge fra seg fordommene deres å vær litt saklig da surmaga skitkastere.

• Liker 1
Skrevet

Slå opp etter festen

AnonymBruker
Skrevet

Et brudd er ikke som et frieri, det er ikke noen måte å gjøre det bedre på. Du er ikke snill som utsetter det, du bør heller fortelle henne sannheten så fort som mulig, ellers vil hun føle seg som en total idiot når hun forstår at du har tenkt på dette - og til og med planlagt det - lenge.

Anonym poster: 980b483ab1516528c7adf6b0ac804229

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Ta på deg ditt beste smil i forbindelse med bursdagen, vent et par uker til også gjør du det slutt. Kompistur får du ta igjen når du er singel.

Anonym poster: e48335cce1e650ee22fd0d3bde302aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...