Gå til innhold

når far kommer hjem med ny familie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min mor err død.Min far har hatt noen damer,og jeg har tatt vel i mot alle.Denne gangen ble jeg likevel litt overumplet. Han kommer hjem fra sydenferie (6 mnd) og har med seg ny dame og voksen datter(sansynligvis på min alder) og en sønn på 10-12 år.

Vi hadde self. tenkt å komme hjem i påsken og hadde avtalt dette i lang til. Mine barn gleder seg til å møte bestefaren igjen.Min mann har 2 barn som også skal være med hjem for første gang. Jeg føler nå at dette blir veldig feil og vet at det ikke er plass til så mange i hans hjem.

Jeg har annen familie på stedet,men blir jo feil å ligge over der når pappa er kommet hjem.

Føler vel litt på at han nedprioriterer oss igjen(han er ikke hjemme på noen av barna sine bursdager og heller ikke jul)

Jo vi er godt voksen,men dette føles likevel litt galt. Han kunne ventet med å invitere dei hjem til etter påske,siden vi hadde planlagt dette. Han har også sagt til barna at det blir kjekt at dei kommer og sover hos bestefar.

pappa har bare 3 soverom og sengeplass til 6 nå blir vi 11 stk!

hadde dere reist hjem eller ventet? og hva skal jeg si til barna?

Min bror ville også gjerne komme hjem,men nå gidder han ikke det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ts her: må skyte inn at damen ikke er norsk,men fra ett annet nordisk land.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å snakke med ham og spørre hvordan han har forestilt seg det med overnatting?

Anonym poster: c3f7c99686df3ff2819f05144c7f6b7e

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Snakk med ham.

Er det jeg som er dum,trangsynt og bastant???? hvordan da???

jo jeg kan snakke med han,har prøvd også,men han virker som han ikke ser problemet.(han er nermere 70)

Skrevet

Naturligvis må du snakke med han om dette, og hvordan han ser for seg at det skal løses praktisk. For øvrig har jeg ikke sett at noen har kalt deg hverken dum, trangsynt eller bastant.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

ts- det svaret stod under svaret "snakk med han " fra bromsemedlem.

Det er bare det at jeg ikke aner hva jeg skal si til hverken han eller mine barn!

Skrevet

Jeg tror ts tror signaturen til Gjest var rettet mot henne. :fnise:

TS: snakk med pappaen din før du snakker med barna dine. Er vel ikke så vanskelig å bare spørre hvordan han har tenkt at 11 mennesker skal overnatte i huset hans?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ts tror signaturen til Gjest var rettet mot henne. :fnise:

Hehe, ja :ler:

Anonym poster: 99aae8fad543b357f6dada9feebd5308

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...