Gå til innhold

Verste svigerinne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ja, ikkje veit eg...for 5år sidan var eg ilag med min forlovede.

Broren hans vart så ilag med svigerinna mi for 4 1/2år sidan...

I starten gjekk det veldig bra. Var liksom ingen problemer, kva ho tenkte om meg veit jo eg sjølvsagt ikkje. Men det var vertfall ingen knuffing mot meg då.

Heilt til eg og min forlovede fekk vår fyrste datter, ho er no 4år. Då begynte "galskapen" hennar. Begynte å bli sur på min svoger KVIFOR han dro til oss nesten kvar helg "for vi var jo ikkje foreldrene hans".....

Det var det alt begynte med.

Når vi flytta nærmare dei (5 minutt ifrå dei, med andre ord) så begynte ho å slenge med leppa mot meg heile tida.

1 gong lurte ho på om vi skulle dra på shopping, det fyrste ho klekte ut av seg i bilen var at ho synest synd på barna som kun har en aleineforeldre. Ungane skal ikkje gå gjennom noke sånt bla bla bla!

Eg vart temmeleg forbanna fordi eg hadde vert aleine med mi fyrste datter 6år før eg møtte mi forlovede. Så klarte ho å klekke ut av seg noke sånt! Kva meina ho? At eg ikkje har gjordt jobben min skikkeleg?? Datra mi er fantastisk på alle måtar, og eg har jobba for ho sidan ho vart fødd for 11år sidan no.

Så kom nyheita om at svogeren min hadde fridd til svigerinna mi....halleluja tenkte eg.. ALTFOR tidleg!!! For eg visste korleis ho var.

Dum som eg var, dette også skjedde i bilen! Så snakka vi om brullaupsforbredelsar. Og eg fortalde at eg ville ha Gabrielas song i kyrkja, og at eg ville synge den til forloveden min. Sidan den sangen betydde masse for oss. Så kom svigerinna mi 1 veke etterpå og fortalde: Du, eg har bestemt meg for å ha Gabriellas song i kyrkja, gje den til mannen min.

GJETT OM DEN SVEI!!!! Å fy faen..........................................................

Ho fortalde også at svogeren min ga ho lite i presangar!

Så engong vi var med mine svigerforeldre så satt ho der å snakke høgt om at HO hadde gjordt alt i riktig rekkefølge, så såg ho på meg! :/ Barn fyrst, aleinemor, kjæreste, ny baby, nytt hus, forlovelse og ny baby, enda ikkje gifte. Ho har liksom gjordt alt i riktig rekkefølge ho då, og ikkje gjordt noke galt! PØH!

Eg kjente kor forbanna eg vart inni meg og svarte tilbake at: rekkefølge spelar no inga rolle for meg så lenge eg, mannen min og barna er lykkelege!

Når eg fekk jente nr.3 så sleit eg med amminga (eg har aldri amma mine unga, sia eg ikkje har fått melk) Eg har alltid følt meg mislykka pga det.

Også kom en fantastisk kommentar ifrå svigerinna mi igjen: -Kom til tanta så skal du få pupp!!!

Eg vart så forbanna! Og sidan det har eg so og sei ikkje snakka eit ord med ho, tåle ikkje synet av ho engong. Eg har fortald svogeren min korleis ho oppførar seg. Han har eg eit veldig godt forhold til.

Eg har gjett min forlovede klar beskjed, skal vi besøke dei skal han ikkje forlate sida mi for å gå på do engong!!! Det får han gjere før vi drar til dei.... For kvar gong vi er aleine, så slenger ho ut en kommentar, og eg takla det fint lite lenger....

KVA SKAL EG GJER!!!???? Såra og lei meg...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker som en utrolig usikker person, som må hele tiden måle seg til å være bedre enn andre..

Slapp av og se henne for den lille person hun egentlig er, hun bare prøver å være noen og ha noe.

Anonym poster: 5d7b7799145290b6bc05c519f80d19fd

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor gidder du å bry deg?

Ignorer dama, lat som hun er luft...La hennes kommentarer prelle av deg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke barn, og forstår faktisk ikke hvor sårbart det føles når barna og forhold rundt barna kommenteres. Kan godt være hun mangler sosial intelligens.

Du trenger ikke omgås henne vet du.

Og husk du kan ikke forandre andre enn deg selv. Du kan velge å drite i alt hun sier, og du kan velge hvordan du vil være og hvor mye andre sårer deg.

Anonym poster: 03761905460318030c35f5fdcca98410

AnonymBruker
Skrevet

Hun er sjalu på deg. Hun prøver å rakke deg ned, for at du skal være liten i hennes øyne. Høres ut som komplekser,og lav selvtillitt.

Ikke la deg hisse opp,lat som ingen ting. Overse henne. Slik kommer hun ingen vei.

Anonym poster: 533895587cc413517e8219c2d12baf33

AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen omtrent like lenge, så fikk dere barn og etterpå ble hun fridd til og det er for tidlig? Jeg vil heller påstå at den som går for fort frem er dere, spesielt når du hadde et barn fra før av. Du er jammen ikke bedre sjøl.

Anonym poster: bed5c10e89f4a94639fd66479da9ed9b

• Liker 2
Gjest Tullemor
Skrevet

Tydelig at dette er et menneske med svært liten selvtillitt og sosial intelligens. Hun er sikkert sjalu på deg. Kanskje hun ikke kan få barn selv. (sto ikke noe om at hun hadde barn?)

Men det verste du kan gjøre her er å vise at du blir sint/såret når hun lenger ut dritt til deg. For det er jo nettopp det hun vil oppnå. Hadde jeg vært deg ville jeg unngått henne, du trenger jo ikke å omgås henne. Mannen din vil sikkert skjønne det. Og hvis ikke det alltid lar seg gjøre, og hun kommer med ett eller annet dritt, ville jeg svart tilbake med samme mynt i en hyggelig tone. Vis at du ikke lar deg tråkke på. Eller ta henne på tomannshånd og spør henne rett ut om hvem hun tror hun er. Da må hun svare.

Lykke til.

Skrevet

Takk folkens. :) Eg unngår ho mest muleg, og er aldri aleine ilag med henne ifrå no. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...