Gjest Hulderjenta Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg synes det begynner å bli på tide med en ny presentasjon av prøverene her! :D Vi har en fin presentasjonstråd fra tidligere, men noen gamle prøvere er overflyttet til de gravides rekker (der vi alle har tenkt oss etter hvert), mye har skjedd med mange andre gamle prøvere som fremdeles prøver, og mange nye prøvere er kommet til. Så kanskje vi skal ta en liten oppdatert runde og se hvordan det står til? :D Dette er meg: Navn: Hulderjenta Alder: 26 år Samboer med: Huldermannen Hans alder: 25 år (ganske snart i alle fall...) Barn fra før: Ingen Prøvd siden: April 2003. Er nå i prøveperiode nr 12. Har såvidt startet på utredning, første skritt er at jeg snart skal ta blodprøver for å sjekke at jeg virkelig har eggløsning. Vi vet også om at Huldermannen har svært lavt sædcelleantall, men det skal visstnok være mulig å få barn på naturmetoden. Så vi krysser fingrene og har ikke tenkt å gi opp enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette er meg: Navn: Chiquita Alder: 21 år Samboer med: Bananmannen Hans alder: 31 Barn fra før: Ingen Prøvd siden: mai 2000. HAr vært igjennom grundig utredning, med det resultat av at jeg har PCOS og Bananmannen nedsatt kvalitet. Er nå igang med medisinene til vårt 1. prøverørsforsøk(IVF), og skal ta ut/sette inn egg første uke etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette er meg: Navn: Cinzia Alder: 28 Gift med: Mannen med stor M Hans alder: 29 Barn fra før: Ingen Prøvd siden: Ganske ferske prøvere... Andre opplysninger: Surfer stadig vekk inne på KG, men har ikke vært så veldig aktiv med innlegg enda...satser på å bli mer aktiv framover!! Skal bli artig å bli kjent med dere andre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Litt om meg: Navn: Karoline Alder: 33 Gift Hans alder: 34 Barn fra før: Ingen Prøvd siden en gang for lenge siden Andre opplysninger: Aktiv på FUB's forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Jada, henger her enda jeg...! Navn: Nightgrl Alder: 24 Samboer med: Hmm.. hva blir det da? Nightmannen? Hans alder: 27 (fyller 28 i morgen!) Barn fra før: Ingen (ble gravid i november 2003 men mistet..) Prøvd siden: August 2001. Prøvde vel kanskje ikke så "hardt" i begynnelsen, men nå synes jeg jammen det begynner å trekke ut. Har vært igjennom full utredning, og ingen feil funnet med noen av oss. Krysser fingrene hver eneste måned!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. mars 2004 #6 Del Skrevet 27. mars 2004 Dette er meg: Navn: pia alder . 27 år gift Hans alder : 30 år Prøvd siden: vi har prøvd siden sept 01. Ingen store feil med noen av oss, bør gå på den naturlige måten hm Hadde et avbrutt forsøk i des. Har nå mitt andre forsøk er på rugedag 2 håper eggene mine klorer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 27. mars 2004 #7 Del Skrevet 27. mars 2004 Mitt navn er My, jeg er 27 år og er forlovet. Vi har prøvd siden jan. 2002, dvs. 26 mnd! Det ble funnet mange små cyster på eggstokkene mine, men de ble fjernet for over et år siden, så nå skal alt være bra med både meg og ham... Jeg har stabile, normale sykluser, men blir altså ikke gravid. Derfor er vi nå i kontakt med IVF-avdeling, og det siste derifra er at det ved blodprøver ble funnet lett forhøyet Prolactin nivå. Derfor venter jeg bare på at det skal bli april slik at jeg kan ta nye prøver. Når vi vet svaret på de vet vi også (bittelitt) mer om veien videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. mars 2004 #8 Del Skrevet 27. mars 2004 Navn:Lisemor 28 Gift med (hi hi hi) "Lisefar"31 Lisemor har 1 barn fra før. 7 år Sluttet på pillen i januar. Begynner å finne ut av hvordan kroppen og syklusen fungerer etter 5 år med hormonspiral og 2 år med p.piller. Har så vidt begynt å prøve, men prøver vell for fult fra neste måned av.(vet vell sånn ca når jeg skal ha el.) Håper jeg ikke blir her lenge og at både jeg og mannen har alt i orden slik at vi blir fort gravide. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 27. mars 2004 #9 Del Skrevet 27. mars 2004 heisann!! Min presentasjon: Navn: 83-modell Alder: 20 år Min samboers alder: 24, snart 25 Barn fra før: Ingen Skal ikke begynne å prøve ordentlig før om 3 måneder, men lader opp her inne på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2004 #10 Del Skrevet 27. mars 2004 Navn: Pondusa Alder: 24 Samboer med: Pondusamannen, 28 år Barn: Lille prinsesse på snart 14 mnd. Fikk igjen mensen etter fødsel forleden dag, håper å kunne starte prøving litt senere ut på våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. mars 2004 #11 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg er jolie, 26 i år, samboer med en kar som også er 26 rimelig snart. Vi har prøvd i en 14 måneders tid nå, og er under utredning. Ser ut til at alt står bra til med oss begge, så vi har vel etterhvert skjønt at stress er den store årsaken. Vi har ingen barn fra før og gleder oss vanvittig mye til det første banker på døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 28. mars 2004 #12 Del Skrevet 28. mars 2004 Min presentasjon: Navn: Veronal Alder: 29 år, snart 30 år Mannens alder: 31 år, snart 32 år Barn fra før: Ingen Vi starter prøvingen først i juli! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. mars 2004 #13 Del Skrevet 29. mars 2004 Murmeldyret: Alder: 33 år Gift med min mann på 33 år Vi har Lillepia på litt over 2 år. Det tok nesten 2 år før jeg ble gravid sist. Sommeren 2000 ble vi fult utredet uten at noe galt ble funnet. Denne gangen har vi prøvt siden oktober uten hell. Nå skal jeg sjekkes litt igjen med blodprøver i 1. omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 29. mars 2004 #14 Del Skrevet 29. mars 2004 Navn: Smilet Alder: 24 år Gift med: Smilemannen Hans alder: 29 Barn fra før: Ingen Prøvd siden: Januar 2003. Har tatt blodprøver å funnet ut at jeg har eggløsning, men lange sykluser. Smilemannen har fått rekvisasjon til sædprøve som han skal ta til neste uke. Vi venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. mars 2004 #15 Del Skrevet 29. mars 2004 Navn: Engel Alder: 27 Gift med: Engelmannen Hans alder: 31 Barn fra før: ingen Prøvd siden: begynner i april 2004 (ok, har sneket meg inn litt tidlig... :oops: ) Sluttet på p-piller i desember 2003 etter nesten 7 år sammenhengende bruk. Syklusen er som ei klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. mars 2004 #16 Del Skrevet 29. mars 2004 Navn: Snuppelure Alder: 30 (en liten stund til) Gift med: Supermann Hans alder: 31 Prøvere siden: mai 03 Status: Testes hormonnivå, UL, og HSG alt vel så langt, hans svømmere testet til supermann kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 29. mars 2004 #17 Del Skrevet 29. mars 2004 Navn: coda Alder: 25 Gift med codamannen Prøvere siden: april 2003 Barn: ingen Status: Stabile sykluser, har eggløsning, skal begynne med videre utredning om få måneder dersom ingenting skjer før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 29. mars 2004 #18 Del Skrevet 29. mars 2004 Drew 26 år Mannen 28 år Førstegangs prøvere siden bryllupet i november 2003. Begynner kanskje å bli litt utålmodige nå, med vil beskrive oss som fortsatt positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 29. mars 2004 #19 Del Skrevet 29. mars 2004 Navn: Tvilling76 Alder: 27 Gift med: Drømmen i mitt liv Hans alder: 26 Barn fra før: ingen Prøvd siden: Skulle egentlig slutte med pillen i april, men vi klarte ikke å vente lenger så vi sluttet for 2 uker siden. Har gått på p-piller sammenhengende i 8 år og EL kom som normalt i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. mars 2004 #20 Del Skrevet 29. mars 2004 Dette er meg: Navn: Bizzy Alder: 28 år Gift med: Bizzymannen Hans alder: 28 år Barn fra før: Ingen, men to bortskjemte katter :oops: Prøvd siden: Mars 2003. Er nå i prøveperiode nr 13. Har såvidt startet på utredning, har vært på første samtale og mannen har tatt sædprøve som viste at allt er bra! Så da er det egentlig bare å bestille ny time for start på "min" del av utredningen.... litt lang dørstokkmil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå