AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har egentlig funnet min Holy Grail foundation, Clinique Supermoisture Make up, og jeg har brukt den nå over vinteren. Men så kommer snart sommeren, og jeg vil gjerne ha en like god foundation til veldig tørr hud bare med SPF i. Siden jeg er strålende fornøyd med Clinique vil jeg gjerne holde meg innenfor samme merke, da den atopiske huden min fungerer fint på dette merket. Så det jeg lurer på er; har noen prøvd noen av disse: * Clinique moisture surge tinted moisturizer spf 15 * Clinique repairwear laser focus all-smooth make up spf 15 Hvilken vil du isåfall anbefale? (Jeg er 30 år forresten hvis det har noe å si..) Jeg har sett Clinique også har en BB cream, og sikkert noen flere typer, ihvertfall i USA, men de to som er nevnt ovenfor vet jeg de selger her hvor jeg bor. Hadde satt pris på litt erfaringer fra folk som kanskje har prøvd disse Anonym poster: cfb504b0a5454698a2d0962e05383409
Memena Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Hei Jeg er ikke så fan av Foundations, så jeg bruker ikke det mye, derfor er det lenge siden jeg har prøvd noen fra Clinique. Det jeg vil anbefale deg dog er at du drar innom parfymeriet i nærheten av deg, forklarer det du sier her, og spør dem om de kan lage en prøve til deg på hver av de kremene du lurer på. Da får du forsøkt de ut selv, for det som noen synes er helt perfekt for dem, er ofte ikke like perfekt for en annen Har til gode å oppleve ett parfymeri som IKKE gjør dette (kan hende de allerede finnes i små prøver hos butikken, men hvis ikke så bare spør dem om å lage en til deg) BB-kremen til Clinique bruker jeg nå for tiden, og jeg er fornøyd med den (kjøpte Dior sin først og reagerte på den, men Clinique sin har fungert fint) Clinique kommer forresten med CC-krem nå i mai, den skal komme i kun en nyanse, da den skal ta opp fargen i hudtonene din, uansett hvor lys eller mørk du er, samt ha samme eller bedre effekt enn BB-kremer. Jeg har bare lest om den, men gleder meg til mai når den kommer i butikk og jeg kan teste den ut. Så angående spørsmålet ditt om de foundationene, be om prøver på de begge, så finner du ut om de fungerer for deg (beklager at det ikke blir avsnitt her, det er noe galt som gjør at hverken enter eller shift enter virker her når jeg skriver innlegg)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Takk for svar Memena Jeg leste nettopp at Moisture Surge Tinted Moisturizer inneholder menthol, som visstnok ikke er bra for huden. Så jeg får få en prøve på den repairwear foundation og se hva jeg synes. Den CC kremen høres spennede ut! Har hørt om disse CC kremene en stund, men har liksom hatt inntrykk av at det bare er en gimmick sånn som BB kremene.. Får prøve den også når den kommer, er veldig fornøyd med Clinique ihvertfall Anonym poster: cfb504b0a5454698a2d0962e05383409
Memena Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Bare hyggelig Hvis du har sensitiv hud så bør du kanskje passe deg for menthol, jeg reagerer personlig ikke på det. Ja, prøv den andre, så håper jeg du blir fornøyd med den Er liksom så godt når man endelig har funnet noe en synes passer for seg, og da gjerne holde seg til det merket. BB-krem synes jeg er så kjekt fordi den ikke dekker så alt for mye (jeg har ikke noe behov for stor dekkevne, mer å bare tilføre huden litt farge eller jevne ut fargen litt) Er derfor jeg er så spent på cc-kremen Jeg har brukt mye fra Clinique selv, og jeg har vært fornøyd med merket selv Håper du blir fornøyd med den andre kremen deres også, så lykke til Endret 25. mars 2013 av Memena 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå