AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Hva er en mann for deg ? og hvor mye av det har du sett av det du liker i tidligere partnere? Anonym poster: 11ae3ac2505876667a050ec9edee3aba
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Drømmemannen min liker å reise og være ute i naturen. Han er oppegående og engasjert, og har flere interesseområder. Han er et sted mellom ADHD og sofapotet. Ellers er han snill, tillitsfull og omsorgsfull (men likevel mandig). Anonym poster: 98473b8bade0a6df5d22cd7ba89f4b15
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 En som tør å ta sjanser. En som er ærlig. En som vil inspirere deg. En som gir deg motivasjon. En som viser at han er interessert i deg. Anonym poster: 1effbfdbcda0d56fa75f385aeb5e4b40
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 En mann med engasjement, ikke utsetter ting, liker å bevege på seg men som også liker en film på sofaen med snacks, deler på husarbeid og matlaging uten å nøle, passe usosial, høffelig, litt nerdete. handy og fullfører det han starter med, kjører bil i ukjente byer uten store problemer, beholder brysthåret, SIER IFRA når ting ikke er som de skal, viser kjærteign og sååå mye mer. Eksene er eksene for en grunn. Det mangler det meste/alt av det jeg nevner og jeg levde stort sett på blind forelskelse. Anonym poster: 5c21735bdcf0d8c40ebcb998a88b29a1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 For meg er en mann et menneske. Anonym poster: a5d1395a3f219107d51764c4b4d17d29
Gjest Tirkes Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 (ser etter at jeg var ferdig å forfatte svaret at det er fra singelforumet. Tilgi at jeg svarer som ikke er så singel!). - En partner, på godt og vondt. En god venn og en som tolererer at jeg har en dårlig dag, som kan støtte meg uansett hvor usaklig og ufornuftig jeg er, og ikke kreve at jeg er like sterk, blid og positiv hele tiden. - En mentalt sterk person som stort sett vet hva han vil og hva han vil ha, men som ikke er redd for å lufte tanker og funderinger på hvordan å oppnå dette sammen med meg. - Han er selvstendig, men lar meg delta i hans liv. Han trenger aldri be meg om tillatelse. Men det er hyggelig å bli inkludert, gjerne før noe skjer. (Alt fra karrierebytte til "Jeg skal til frisøren på torsdag".). - Han tillater at jeg er selvstendig og viser at han liker å delta i mitt liv. Ok, kanskje de nye skoene jeg bestilte ikke interesserer ham en smule. Men det er lov å smile og si at det er hyggelig at jeg er glad og at det skal bli morsomt å se meg gå med dem. Koster ca 13 kalorier, og gjør meg gladere! (Et eksempel, jeg er ikke alltid så hjernedød) - Han klarer å bære alle bører ved samlivet vårt i perioder. Legges jeg inn på sykehus i to uker, så er det deilig å vite at jeg ikke kommer hjem til ubetalte regninger, klesvask og hybelkaniner på stereoider. Han må ikke være flink til alt, eller gjøre alt til daglig - men han må KUNNE alt av sånne ting. Akkurat som jeg MÅ kunne bytte til vinterdekk på bilen. Han gjør det, men kniper det så kan jeg også. - Han må kunne få meg til å le og slappe av. Han må erte meg, være med på å skape internhumor og interne vitser. Han må kunne le av og med meg - uten at jeg føler at han gjør narr av meg. - Han må være sterk. Fysisk sterk. Det føles overfladisk å si det, men det føles veldig riktig at han klarer å bære tyngre kofferter enn jeg kan. Og han må ikke være lat. Som en ovenfor nevner, delvis sofapotet og chillaxed er helt i orden, men ikke en som utsetter alt. - Han lar meg være den kvinnen jeg er. Andre kvinner er ikke som jeg - og jeg trives med å føle meg beskyttet, jeg trives med å bli tatt vare på, og jeg svarer med å streve etter å ta vare på ham på mine måter. Stå opp om jeg hører en lyd på natta, jag ut edderkoppen som sitter i badekaret (men ikke drep ham! Han heter Kåre og han har en bror som bor i garasjen!) og lån meg jakka di når det er kaldt. Jeg svarer med å pusle om deg når du er syk, massere tinningene dine når du er sliten, og stryke skjortene dine så du slipper - for jeg vet du hater det. Jeg vil være selvstendig, frigjort og jeg vil ha en typisk kvinnerolle. Så måk snøen er du grei... jeg skal vaske gulvene. - Han er ærlig og oppriktig. Det er lov å si jeg vet ikke, det kan også være oppriktig. Han må ikke alltid ha et svar. - En mann er en mann for meg når han er sånn passe hard, sånn passe myk, ikke redd for å gråte litt når bestemoren hans dør. Tøff nok til å ta meg hardt, tøff nok til å la meg vimse ut på byn uten å være sjalu. Myk nok til å la meg være så myk eller hard som min egen dagsform tilsier. - Ikke redd for å bli skitten, men hygienisk nok til å vaske seg om det først skjer. ...jeg innser at jeg er sånn passe kravstor. Jeg kunne nemlig fortsatt denne listen.Men jeg tror også den listen der endrer seg litt, alt etter hvilken person jeg er sammen med, eller kanskje alt ettersom hvem jeg HAR vært sammen med. Ingen av eksene oppfyller alle de tingene jeg har nevnt hittil, men min nåværende gjør det. ...kanskje listen vokser med et par punkter pr eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå