Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd? Jeg skrev i går en side 2 i et word-dokument jeg har lagra på eget område på PC-en. Men denne sida er søkk borte, enda jeg mener å ha lagra og greier. Nederst på filmenyen (blant de sist brukte dokumentene) ligger det to utgaver av fila. Den ene ligger på området mitt som tidligere, mens den andre har en plassering jeg ikke skjønner. Når jeg klikker på den står det bare

Navnet eller banen til dokumentet er ugyldig. Prøv følgende:

- Kontroller filtillatelsen for filen eller stasjonen

- Velg Åpne på filmenyen for å finne dokumentet

(C:OLK2navnpåfila.doc)

Skjønner ingenting. Prøver å søke etter sistnevnte, men ingenting hjelper. Har ingen mappe OLK2 eller noe.

Noen som har peiling på hva som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du skrev ikke tilfeldigvis BEDRIFTSIDRETTSLAGET med store bokstaver?

Skrevet

Da får du søke via Utforsker'n da.......

Har du sjekket på temp.filer a? *klø*

Skrevet
Du skrev ikke tilfeldigvis BEDRIFTSIDRETTSLAGET med store bokstaver?

Hmmm, den skjønte jeg ikke. Skrev ikke det, nei.

Søker overalt. Leter og leter. Men finner ikke. Ja ja, mulig jeg bare har dumma meg fullstendig ut og ikke lagret i det hele tatt :oops:

Får lete bakerst i hjernen og se om jeg ikke husker hva det var jeg skrev :-?

Skrevet

Du kan jo søke på filer som er endret/opprettet/sist åpnet på utforsker'n......... også legge inne datoen mellom igår og idag.......

Skrevet
Du kan jo søke på filer som er endret/opprettet/sist åpnet på utforsker'n......... også legge inne datoen mellom igår og idag.......

Nytter ikke. Den finner bare den opprinnelige fila. Den hvor mine siste endringer ikke er med. Irriterende dette da :evil: Men sånn går det når man roter :oops:

Skrevet

Da har du vel antakelig "driti deg ut" da........ :tunge1:

Og det fenomenet ligger under kategorien "sånn er det bare" :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm, den skjønte jeg ikke. Skrev ikke det, nei.

Den var litt intern...

Sorry :oops:

Skrevet

Den var litt intern...

Sorry :oops:

Nå ble jeg bare litt nysgjerrig da :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv sjøl! Det virker! :ler:

...i Word 2002

Skrevet
Prøv sjøl! Det virker! :ler:

...i Word 2002

Æsj, har ikke Word 2002. Ellers skulle jeg prøvd :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv i vei. Det kan hende andre versjoner reagerer likedan :ler:

Skrevet

:klø:

prøvde det...med ingenting skjedde.. hehe.. jaja :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
:klø:  

prøvde det...med ingenting skjedde.. hehe.. jaja  :-?

Har du Word 2002?

Brukte du bare store bokstaver?

Tastet du "enter"?

:tunge1:

Skrevet
Hva har skjedd? Jeg skrev i går en side 2 i et word-dokument jeg har lagra på eget område på PC-en. Men denne sida er søkk borte, enda jeg mener å ha lagra og greier. Nederst på filmenyen (blant de sist brukte dokumentene) ligger det to utgaver av fila. Den ene ligger på området mitt som tidligere, mens den andre har en plassering jeg ikke skjønner. Når jeg klikker på den står det bare  

Navnet eller banen til dokumentet er ugyldig. Prøv følgende:  

- Kontroller filtillatelsen for filen eller stasjonen  

- Velg Åpne på filmenyen for å finne dokumentet  

(C:OLK2navnpåfila.doc)

Skjønner ingenting. Prøver å søke etter sistnevnte, men ingenting hjelper. Har ingen mappe OLK2 eller noe.  

Noen som har peiling på hva som har skjedd?

Har du åpnet dette dokumentet fra et vedlegg i mail e.l? OLK2 er et tempområde som windows bruker for å lagre temporære saker og som windows rydder i selv (Vel og merke ikke så flink som den burde, har har jeg personlige ryddejobber av og til). For eksempel når du åpner et dokument som er vedlegg i en mail, så lagres det temporært i en slik mappe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du åpnet dette dokumentet fra et vedlegg i mail e.l? OLK2 er et tempområde som windows bruker for å lagre temporære saker og som windows rydder i selv (Vel og merke ikke så flink som den burde, har har jeg personlige ryddejobber av og til). For eksempel når du åpner et dokument som er vedlegg i en mail, så lagres det temporært i en slik mappe.

I så fall gjør du følgende:

Gå tilbake til e-postleseren din, finn igjen mailen og åpne fila på nytt. Deretter velger du "lagre som" og legger fila på et lett tilgjengelig sted.

Alternativt kan du markere mailen og velge "lagre vedlegg".

Skrevet

Jepp, det var det jeg gjorde. Og så glemte jeg å lagre etterpå :oops:

Så dette da jeg mottok et nytt vedlegg i går, et jeg skulle redigere. DA husket jeg å lagre, da :wink:

Takk for innspill, dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...