Gå til innhold

Eksen sier han elsker meg,men vil se....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skreve et par tråder tilier, men nå er jeg rådvill igjen :(

Er "slutt" mellom meg og barnefar pga av en stygg krangle og han fikk rett og slett nok.

NOE jeg kan skjønne og angrer med selvfølgeli og vil ha han tilbake. skal snart ha ny baby og det blir unge nr 3 i flokken.

Han bor idag for seg selv og er ikke så gira på meg for og si det sånn, men han sier han elsker meg av hele sitt hjerte men vil ikke tilbake til mine usaklige krangler dær jeg kaster han ut hver gang.

Ja jeg ser mitt problem og jeg angrer veldig, men det svangerskape hær har tatt knekken på meg og lunta har vert veldig kort :(

Mitt spm er : Burde jeg la han være? la han savne meg og barna? eller skal jeg være litt "masete" og vise han at jeg vil ha han hjem igjen?? Han virker så lei og kald fortiden... da merker jeg at jeg bare blir mer desperat og vil ha han tilabke!

TENK om han finner noen nye, noen som behandler han bedre og er snillere? da vil han jo aldri gi meg en ny sjangse.

Vi har vert sammen i 10 år og vi elsker virkelig hverandre, men det siste åre har vert tungt med mange motbakker for oss begge.

Plis ikke si at jeg får som fortjent og at det er synd i barna. før det er det ikke!! han er en fantastisk pappa og vi har en god tone ovenfor dem!

Er og begynt i samtaleterapi. men følte jeg dro fra første timen like blank som når jeg kom dit...

skal jeg bare gi meg og la han styre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har begynt i terapi sammen? Da ser han nok at du har forstått problemet og vil jobbe videre med det. Det er jo det viktigste, da forstår han at du ser noe er feil og ikke vil ha det sånn lenger. Du må nok jobbe litt med deg selv, men man er alltids to for en krangel. Prøv å få han til å forstå at du vil ha han tilbake, og ha det fint sammen.

Samtidig trenger du ikke kjempe av all din kraft for å få han tilbake. Vil han ikke så vil han ikke, da lar du det være med det. Så kommer han nok tilbake om det er hva han ønsker.

Noen ganger hørt ordtaket ''Hvis du elsker noe sett det fri, kommer det tilbake er det ditt, om ikke var det aldri ditt'' ? Følg det.

Skrevet

hoff ja jeg vet
:(

er bare så redd for han skal gå vidre og ikke gi meg en ny sjans... ser for meg at lar jeg han være i fred oppsøker han ny oppmerksomhet?

han har å flyttet inn i en annen leilighet, så jeg ser bare på det og få han hjem igjen er så mye vanskliere siden han har "etablert" ser på nytt
:(

Gjest Sunheart
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å la han i fred. Menn liker ikke masete kjerringer..

Vis han at du lever livet og klarer deg bra uten han. Først da kan han bli redd for å miste deg. Så lenge du klenger på han, vet han hvor han har deg

• Liker 2
Gjest gjest
Skrevet

Kjære ts!

Synes det Dobri skrev var bra, hvis du elsker noen , sett dem fri, det er et veldig godt uttrykk!

Jeg har lenge lurt på om eksen min ikke ville mer, maste litt i begynnelsen, men så sluttet jeg helt å ta kontakt. Har vært stille over to mnd nå, og gjett hva som skjedde nettopp : han sendte meg en melding! :bolledeig:

Kjenner meg sååå igjen frustrasjonen du nå føler , og helt ærlig trodde jeg aldri at jeg skulle høre mer fra han, trodde han hadde slettet nr mitt...

Na skal jeg ikke ta noen gleder på forskudd her, aner ikke hva som skjer mellom oss, men tenk på det jeg skrev. Lev ditt liv, bygg deg selv opp.

Er det ment at det skal bli dere, hører du fra han!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Tenker du mye på hva han har gjort i mellomtiden med andre jenter? Eller lar du vær å tenke på det? Beklager mye skrivefeil, men er ikke så god på akkurat det :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...