Gå til innhold

Er jeg en taper på kjærlighetsfronten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om en uke blir jeg 21 år, jeg er ukysset, jomfru og har aldri vært i et forhold. Dette her får meg til å høre ut som en taper og det er nettopp det jeg føler meg som om og når det kommer til jenter, kjærlighet og forhold. Jeg tror ikke jeg har hatt et ordentlig samtale med ei jente engang. Jeg har ikke så høy selvtillit verken når det gjelder utseende eller om meg generelt. Interessene mine er typisk nerde interesser og utseendemessig er jeg ganske tynn og høy. Jeg har begynt å trene, men jeg legger jo ikke akkurat på meg så ekstremt mye da.

Jeg tror jeg ville vært en god kjæreste hvis jeg hadde funnet ei jente, jeg er snill, omtenksom, ærlig og liker å prate om ting. Jeg vil så gjerne ha ei jente jeg kan ligge og kose med, ei jeg kan holde rundt, gi klemmer, kysse og holde hender med. Det plager med en del at jeg ikke engang har kysset ei jente i en alder av 21, det virker som de fleste på min alder har kjærester, eller iallefall et aktivt sexliv.

Jeg føler meg rett og slett som en taper på kjærlighetsfronten.

Anonym poster: a6de76b962219c92a8ec064a3592e3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første du er ikke noe taper. Jeg fikk min første ordentlige kjæreste i en alder av 23. Jeg hadde store selvtillitsproblemer og måtte jobbe mye med meg selv. For man må elske seg før man elsker andre.

Det virker som du ikke har så mye selvtillit. Dette er noe jeg syns du burde jobbe med, ved å lese selvtillitsbøker. Jeg vet det høres tragisk ut, men for meg så hjalp det veldig. jeg anbefaler at du styrker dine talenter og begynner og trene. Dette gir bedre selvfølese og mer tro på deg selv. :-)

Skrevet

Du er ingen taper! Din tid kommer! :-)

Ha tro på deg selv, tør å stå opp for deg selv, vær høflig, sett deg mål, vær ærlig, le og omfavn livet. Dette gjør deg attraktiv!

AnonymBruker
Skrevet

Om det er til trøst så var jeg og både totalt ukysset og jomfru til jeg var nesten 24.. Jeg er jente..

Jeg hadde (og har vel fortsatt) litt trøbbel med selvtillit og slikt, og det var nok mye av grunnen til at jeg ikke fikk noe kyss før jeg nesten bikka 24. Hadde i tillegg en dårlig ungdomstid og ble holdt en del utenfor på ungdomsskolen som preget meg resten av tenårene og inn i 20-årene..

Det ordner seg nok for deg og, og det er verdt å vente på :)

Anonym poster: 0887bb7bfb6d9ac258b8bde6c90c05de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du høres for pusete ut. Mann deg opp, så øker sjansene dine.

Anonym poster: b75ac74b74e4ba306ae72cebb32554ff

Skrevet

Uansett hva andre måtte si så er det at du FØLER deg som en taper det viktige her. Det du føler er små hint til deg om at du har så lyst på noe at det kanskje er på tide å gjøre noen endringer for at du skal oppnå det du søker etter.

Jeg håper du gjør noe med det NÅ og ikke blir en av de på nesten 40 år som kontakter meg fordi de nå innser at de virkelig MÅ gjøre noe med det

Ingen er taper av kjærligheten så lenge de gjør jobben som må gjøres og er åpne for den. Alle kan få seg en kjæreste hvis de virkelig vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man er vel en taper i den forstand at man sannsynligvis vil slite mer, fordi man ikke finner ut av ting de fleste gjør med forhold i ungdomstiden, om sex og forhold - dynamikk, håndtering av problemer osv. Å være uerfaren og måtte lære ting som er helt nytt for deg men old news for andre setter deg "bak" andre, så på en måte taper man.

Anonym poster: fb3dce92aca9d3b2455aef4213c1f8f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som den mannlige utgaven av meg. Jeg har stortsett alltid befunnet meg i jentedominerte situasjoner blant annet på vgs hvor vi var bare jenter i klassen. Dette har gjort at jeg ikke har fått noe naturlig forhold til gutter og aner derfor ikke hvordan og hva man kan prate om. Alt dette har sikkert en sammenheng med selvbilde og selvtillit. Vår tid kommer nok, er bare å jobbe for det.

Anonym poster: 88020b23659d75f9b4fc16fc543cec5e

Skrevet

Hvis vi definerer en taper™ på dette feltet som en som ikke får realisert sine romantiske begjær eller oppnår konvensjonell lykke™ er du kanskje dét. 21 er imidlertid ingen alder som begrenser noe som helst. Happiness is out there. It's yours. CLAIM IT. Kanskje. :D

Skrevet (endret)

Bedre å "peake" når du er 30 enn når du er 12. Dette ordner seg så lenge du også er villig til å jobbe litt med deg selv.

Mitt eneste tips er å "gi litt faen" I den form av at du ikke er veldig opptatt av hva andre mener om deg. Vær villig til å "putt deg selv der ute"

Endret av Charmander
Gjest Lincoln
Skrevet

Du er selvfølgelig en taper på kjærlighetsfronten. Resultatene taler for seg selv. Lurer på hva de som skriver at du ikke er en taper legger i det.

Men det er ditt valg om du vil fortsette å være en taper eller om du vil gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...