Gå til innhold

Når en uattraktiv fyr maser på FB-chatten...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så kul du er ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

:rolleyes:

Anonym poster: b943a9bc51d5e2a5b66d3098b261d029

• Liker 5
Skrevet

Noe sånt gjør jeg også. Hver gang noen sier hei, sier jeg "neitakk" uansett hvem det er. Til og med til nabodama, hun driver å sjekker meg opp. Hvorfor ville noen ellers ta kontakt med meg??? Hallo :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

• Liker 9
Gjest Animula
Skrevet

Noe sånt gjør jeg også. Hver gang noen sier hei, sier jeg "neitakk" uansett hvem det er. Til og med til nabodama, hun driver å sjekker meg opp. Hvorfor ville noen ellers ta kontakt med meg??? Hallo :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

hva med å avslå høffelig og evt være litt mer kresen på hvem du er fb venn med.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Eller bare svare kort, eventuelt ikke svare :P Hvorfor blir noen fornærmet når noen de selv mener ikke er digg nok prøver seg?

Endret av .-L-.
Gjest Murica
Skrevet

Syns heller du skal være fornøyd at noen overhodet gidder å kaste bort tid på deg...

• Liker 12
Gjest Mariah
Skrevet

Hvis fyrer er innpåslitne når de vet jeg er i et forhold, sletter jeg dem. Er jeg singel og de er totalt uaktuelle og sliter med å forstå krystallklare hint, sletter jeg også. Veldig enkel og grei løsning:)

• Liker 4
Skrevet

Hvis fyrer er innpåslitne når de vet jeg er i et forhold, sletter jeg dem. Er jeg singel og de er totalt uaktuelle og sliter med å forstå krystallklare hint, sletter jeg også. Veldig enkel og grei løsning:)

Hva er det med dere kvinnfolk og hint? Hvorfor ikke bare gi dem klar tale, istedenfor subtile hint?
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det med dere kvinnfolk og hint? Hvorfor ikke bare gi dem klar tale, istedenfor subtile hint?

Den der er ikke menn gode på heller.

• Liker 2
Gjest Mariah
Skrevet

Med krystallklare hint mente jeg egentlig: Du, jeg er ikke interessert i noe/deg nå.

Skrevet

Med krystallklare hint mente jeg egentlig: Du, jeg er ikke interessert i noe/deg nå.

Problemet med den: "ikke interessert ". Så tenkte stakkar gutten at vist han bare er tålmodig nok...

Men har sikkert sagt det samme sjølv :vetikke:

Skrevet

Problemet med den: "ikke interessert ". Så tenkte stakkar gutten at vist han bare er tålmodig nok...

Men har sikkert sagt det samme sjølv :vetikke:

Skulle til å si det samme. Dropp "nå", bare si "sorry, ikke interessert". Skjønner han ikke DET, da har han et problem.
Gjest Mariah
Skrevet

Om jeg hadde vært interessert i mannen, hadde jeg vel formidlet avvisningen på en litt mindre avvisende måte. Problemet med å si at man aldri vil ha noen er jo at det svir ekstra for vedkommende. Jeg har til og med prøvd meg med "Jeg er forelska i en annen", og det funker ikke. Men ja, da skal jeg prøve dette på et par flings som henger etter meg selv om jeg har vært i fast forhold i snart fire år og gir uttrykk for at det er sterkt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfoer er denne uattraktive fyren på din facebook in the first place??

Anonym poster: 01d9d941d3d27285448610414d505ca3

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Hvorfoer er denne uattraktive fyren på din facebook in the first place??

Dette lurte da jeg også på. Er det virkelig sånn at enkelte ikke filtrerer på utseende når de aksepterer venneforespørsler? Jeg er dypt sjokkert.

• Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Usikker på om dette er en spøk eller ikke, men det illustrerer fint hvor bitchy og hensynsløse enkelte kvinner kan være mot menn.

Jeg har hatt veldig attraktive, men også mange mindre attraktive kvinner som har vært interessert i meg, men behandler de alltid like pent uansett. Det kunne aldri falt meg inn å si noe stygt eller såre en jente som var interessert i meg, selv om jeg ikke var interessert i henne.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om dette er en spøk eller ikke, men det illustrerer fint hvor bitchy og hensynsløse enkelte kvinner kan være mot menn.

Jeg har hatt veldig attraktive, men også mange mindre attraktive kvinner som har vært interessert i meg, men behandler de alltid like pent uansett. Det kunne aldri falt meg inn å si noe stygt eller såre en jente som var interessert i meg, selv om jeg ikke var interessert i henne.

:)

Stemmer veldig godt med virkeligheten. Menn viser mange ganger mer empati og er smidigere med sin avvisning enn det kvinner er. Selv om kvinner går for å være med sosialt oppegående.

Anonym poster: b28905c7af10d235e5416c24f3819205

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurte da jeg også på. Er det virkelig sånn at enkelte ikke filtrerer på utseende når de aksepterer venneforespørsler? Jeg er dypt sjokkert.

Hei, det var ikke slik ment, fyren er sikkert ikke uattraktiv, jeg bare brukte ts sine ord. Hun liker ham ikke, oppfatter ham som masete, og mener han er uattraktiv, hvorfor har hun ham på facebook VENNElisten sin da, tenker jeg :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...