Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne som studerer i England vil at jeg skal ta med 15 bokser snus til henne når jeg drar dit på ferie. Kan jeg gå i en matbutikk og kjøpe 15 bokser??

AnonymBruker
Skrevet

Er nok litt forskjellig praksis på dette fra butikk til butikk, men for det første ville jeg tatt med leg, for det andre ville jeg nok ikke kjøpt alle boksene på samme butikken:P Om du kjøper 3-4 på hver plass er det ingen som vil blunke.

Anonym poster: 1c79b77238815ffbb461a6eef8a856a2

Gjest gjest17
Skrevet

Du får kjøpe så mye du ønsker :-) Det du heller må tenke på er hvor mye du får ha med deg inn i England.

Skrevet

Om du skal ta flyet bør du jo kjøpe på taxfree til henne! MYE billigere :)

Skrevet

Skal til en liten flyplass så tror kanskje ikke de har den snusen hun skal ha :/

Skrevet

Får bare kjøpe i matbutikk da. Og det går vel fint inn til England hvis jeg legger de i kofferten?

Skrevet

Jeg bor i et annet EU-land, og får lov til å ta med meg "rimelig mengde til eget forbruk" når jeg flyr hit. Dvs at jeg flere ganger har tatt med 50-60 bokser uten problem. Tror ikke det skal være noe annerledes for England, men vet jo ikke. Du får i hvert fall kjøpt så mange bokser du vil på vanlig butikk :)

Forresten har til og med en del små flyplasser fått overraskende bra utvalg av snus. Jeg har i det siste flydd fra både Rygge og Torp, som tidligere hadde elendig utvalg, men som nå selger nesten hva det måtte være på snusfronten.

Skrevet

^ å? :) skal fly fra Torp, og hun skal ha Mocca-snus (de i lilla små bokser) tror du de fins der?

Skrevet

Ring dem og spør, de svarer gjerne. De har fått ganske stort utvalg etterhvert.

Gjest Badabing
Skrevet

Om hun bor i utlandet er det mye billigere for henne å bestille snus på nett og få det tilsendt om det er slik at du ikke får kjøpt den riktige i tax free.

Ellers har jeg kjøpt en rull på vanlig butikk.

Skrevet

Bortsett fra at det står "No sales to EU" på sidene til buysnus.com. De kan altså ikke sende til Storbritannia.

Skrevet

^ å? :) skal fly fra Torp, og hun skal ha Mocca-snus (de i lilla små bokser) tror du de fins der?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt og spurt for sikkerhets skyld. Men da jeg reiste etter jul, fra Torp, var de utsolgt for snusen jeg normalt bruker, så da bare plukket jeg med meg ruller av forskjellige typer - blant annet en rull med svart mocca.

Her:

http://www.buysnus.c...Criterion=Mocca

Denne siden skal være trygg mtp mange anbefalinger på nett. Tips henne om den, det blir mye billigere.

Som allerede nevnt, sender ikke buysnus til EU-land lengre, da de vel har fått påpakning for at snus er ulovlig å selge i EU-land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...