Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Åh, jeg vil ha orgasme! Er 27 år og har aldri hatt det - verken alene eller med mannen min... Etterhvert blir det til at jeg helt mister lysten fordi "hva er vitsen" liksom... Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Anne Line Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Åh, jeg vil ha orgasme! Er 27 år og har aldri hatt det - verken alene eller med mannen min... Etterhvert blir det til at jeg helt mister lysten fordi "hva er vitsen" liksom... Noen som kan hjelpe meg? Hvis det er noen trøst kan det hende at mannen din heller ikke har fått orgasme, men det er vel neppe noen trøst men da er dere i hvert fall to om det!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #3 Skrevet 27. mars 2004 Han sier selv at han har fått det da, så da får jeg tro på det. Jeg blir bare litt frustrert over hele greia, skal det ikke bli min tur snart? Har div. leketøy men finnes det noe annet å gjøre? Hva gjorde susen for dere?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. mars 2004 #4 Skrevet 27. mars 2004 For det første reagerer jeg på at det viktigste for deg tydeligvis er å oppnå orgasme. Jeg kan med hånden på hjerte si at med en sånn innstilling kommer det sikkert til å ta lengre tid enn du faktisk ønsker. Tankene dine blir opphengt i å få orgasme, at du rett og slett ikke klarer å nyte det som hender. Kroppen din klarer ikke da å slappe av, og da er det omtrent umulig å oppnå orgasme. Slutt å hige etter noe som du kanskje ikke får, og nyt heller at du er sammen med en som elsker deg, og som du elsker. Kanskje du da vil få full nytelse, med eller uten orgasme.
Venus_venus Skrevet 27. mars 2004 #5 Skrevet 27. mars 2004 Kloke ord fra debatanten før meg! Det du kan gjøre er å trene bekkenbunnsmusklaturen din. Ved å gjøre knipeøvelser / bruke kuler samt knipe. Disse muskelene er viktig for å oppnå orgasme. Bli kjent med ditt eget tenningsmønster, og onanere ofte, finne ut hvilke punkter som skal berøres av hva for at det skal føles bra.
Mr.Timberlake Skrevet 27. mars 2004 #6 Skrevet 27. mars 2004 Først oppvarming, med klining, stryk og kos. Prøv å slappe av og la gubben slikke fitta di, mens han fingrer klitoris. Han må bruke 10-15 min i allefall.... Har aldri vært med en kvinne som ikke har fått orgasme av det. Som regel får jentene orgasme nr.2 ved samleie... Kan ikke oppgi alle hemmelighetene heller da..hehe
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 Jeg tror jeg er glad jeg er mann, og orgasme er noe som kommer bare ved å gni opp og ned langs skaftet på penisen min lenge nok. Orgasme er nok vanskeligere for dere kvinner, for mesteparten ser ut til å sitte i hodet. Første gang kjæresten min hadde orgasme var det etter en ganske lang runde der jeg stimulerte både klitoris og bak fysisk. I tillegg hvisket jeg ganske opphissende ord i øret hennes. Da var det viktig at jeg kjente hennes tenningsmønster. Der har vi en kode i sengen for å fortelle hva som er virkelig opphissende og hva som bare er turnoff. Jeg tror hun fortsatt må falle inn i et bestemt tankemønster for å komme over toppen. Så mitt forslag er at du prøver å finne noe hisser deg opp mer enn det meste, og tvinge tankene til å sirkle om dette mens du stimulerer deg selv/blir stimulert. Tanken kan gjerne være pervers, for du behøver ikke å dele det med kjæresten din engang, og virkeligheten er ofte ikke så pirrende som fantasien... Lykke til.
Imax Skrevet 28. mars 2004 #8 Skrevet 28. mars 2004 Du må få orgasme alene først før du kan få orgasme med mannen din. Det er helt klart. Onaner ofte, prøv forskjellige ting: Finger (med glidemiddel), leketøy, dusj osv. Husk å ha god tid og nyt det uansett om orgasmen kommer eller ikke. Er du tålmodig og avslappet nok så kommer det!
gunnemor Skrevet 28. mars 2004 #9 Skrevet 28. mars 2004 Har selv problemer med å få orgasme sammen med samboeren min, men jeg har kjøpt en dildo med kraftig klitoris stimulator og det satte fart på tingene..... :-) Lykke til.
Bitte Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Mitt gode råd er også å kjøpe en dildo med vibrator..det pleier å sette i gang kroppen. Trenger egentlig bare å bruke den på klitoris..det pleier å holde. Lykke til!
kozepia18 Skrevet 29. mars 2004 #11 Skrevet 29. mars 2004 Åh, jeg vil ha orgasme! Er 27 år og har aldri hatt det - verken alene eller med mannen min... Etterhvert blir det til at jeg helt mister lysten fordi "hva er vitsen" liksom... Noen som kan hjelpe meg? må bare få sagt dette, kanskje det hjelper litt: Jeg trodde heller ikke at jeg kunne få orgasme før.. Tok kanskje et år etter debuten før jeg fikk første orgasme.. bli kjent med deg selv, å vær helt trygg på partneren din... Mange tenker: nå må jeg komme snart, ellers blir han lei å gidder ikke mer osv.. men man bør ikke tenke sånn. er han gla i deg så holder han på en stund.. ha et langt vorspiel. å ikke tenk på annet enn at det er godt.. det funket for meg
Miamor1 Skrevet 4. april 2004 #12 Skrevet 4. april 2004 Noen er vel sånn at de ikke kan få vaginal orgasme? At man må til med fingrer eller annet på klitoris! Jeg har aldri fått vaginal orgasme!
Mossa Skrevet 4. april 2004 #13 Skrevet 4. april 2004 Noen er vel sånn at de ikke kan få vaginal orgasme? At man må til med fingrer eller annet på klitoris! Jeg har aldri fått vaginal orgasme! De aller fleste må stimulere klitoris for å få orgasme.
Mr.Timberlake Skrevet 4. april 2004 #15 Skrevet 4. april 2004 er å stimulere klitoris og pule samtidig
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #16 Skrevet 4. april 2004 du er 27 å har aldri fått orgasme? da er nok alt håp ute for dei beibi
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #17 Skrevet 4. april 2004 du er 27 å har aldri fått orgasme? da er nok alt håp ute for dei beibi Takk - det er jo nettopp det jeg frykter! Skal nå legge meg ned å dø.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. april 2004 #18 Skrevet 4. april 2004 jeg gjetter hvem som skrev for 2 innlegg sida!!! :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå