AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Kjære KG. Nå trenger jeg virkelig hjelp. Jeg er samboer med og i et forhold med en kjempefin gutt. Han er veldig snill og god. Men for et par dager siden turte jeg endelig å snakke om noe jeg har tenkt på lenge. Jeg har vært veldig forvirret angående forholdet vårt, og hva jeg følte for han. For jeg har hatt tanker om at jeg gjerne ville vært singel igjen og fri til å gjøre hva jeg vil, uten å måtte ta hensyn til noen. Å kunne være med guttevenner uten at han blir sjalu og bekymret og vi ender opp med å krangle. Og å kunne dra ut på byen uten at han blir bekymret da og... Å ha litt mer spenning i hverdagen, alt har blitt så rutine med oss etter 1 år sammen. Så jeg bestemte meg for å endelig snakke om det, og sa til han at jeg trengte litt tid til å tenke og å være alene en stund. Finne ut av hva jeg ville osv. Så jeg har flyttet hjem til foreldrene mine for en stund. Har pakket noen ting og endel klær, og har vært her i et par dager. Men jeg er veldig usikker på om jeg gjorde det rette, og om hva tankene egentlig betyr, om jeg i det hele tatt har noe å finne ut av. Kanskje jeg bare er lei av å være i forhold? For jeg er fremdeles innmari glad i han, og det gjør veldig vondt å være fra han, og å lure på hva han tenker og føler... Og det er veldig vanskelig å lure på om jeg gjorde det rette. Prøver å gi det tid, men føler at jo mer tid jeg gir det, jo mer glir han ifra meg. For jeg har nemlig ikke hørt noe siden jeg dro, og det er noe av det vanskeligste. Jeg sa at det var bare å sende sms eller ringe/be meg komme innom hvis han ville prate noe mer, men jeg har ikke hørt et pip. Og jeg blir så trist av det, for jeg savner han veldig, og skulle gjerne likt å høre hans tanker rundt dette... For nå vet jeg ikke engang om han er trist, sur, eller bare driter fullstendig i meg og ikke gidder mer. Han svarer heller ikke på sms. Så hver eneste dag alene nå er en evig kamp mot å ikke bare dra rett tilbake til leiligheten vår og tilbake til han. Det hadde vært det letteste. Da hadde jeg sluppet å være usikker, og hadde sluppet å tenke mer. Da kunne jeg bare vært med han. Men det må jo ha vært en grunn til at jeg dro, selv om jeg ikke helt forstår hva det er ennå... Kan noen der ute hjelpe meg? Noen som har noen lignende erfaringer? Og som kan hindre meg i å dra rett tilbake til han? Er så lei meg... Anonym poster: 57a191a010ff7fe68810abd0b13e620a
Flynn Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Håper noen orker å lese alt dette og kan hjelpe meg... TS
Gjest Bud Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Sorry, jeg er for smal i øynene i dag... Kan prøve igjen i morgen
Karenina Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Jeg skjønner godt at du er usikker, det er veldig vanlig etter et ferskt brudd. Jeg tror du trenger litt tid til å finne ut om du savner han, eller om du savner å ha noen i nærheten.
dobri123 Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Ikke dra tilbake ihvertfall. Det er som du sier en grunn til at du dro, hold på den grunnen. Drar du tilbake nå så har du dratt helt uten grunn, og du har ikke oppnådd noe. Ingenting vil bli forandret. Kanskje han også trenger litt tid å tenke på? Det er nok litt vanskelig for han også. Men du kan jo sende han en melding eller ringe han du da.. Spørre hva han mener om dette. Kanskje dere kan ta en kaffe å snakke ut om ting når begge har fått litt tenke tid
Gjest Elseby13 Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Hvor gammel er du? Hvordan er situasjon med utdannelse osv? Har du ekte følelser for ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå