Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 I morgen skal jeg kose meg skikkelig alene... Shoppe litt og sette meg på en kafe, lese aviser og titte på folk... Er det noen som har tips til en koselig kafe i området Majorstua, Frogner, sentrum, Grunerløkka, Ila...?
Catzy Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 På Ila: Cafe Drift! Ligger like ved Alexander Kiellandsplass, i den veien som går langs det fine vannspeilet langs Maridalsveien. Ellers er Fyret kafe på Youngstorget (basaren) utrolig koselig! Catzy
Gjest baby-E Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Tullins cafè...ligger litt oppafor sentrum da...ved holdbergs plass....men der er det kjempe kost!
Gjest Étoile Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Frogner: Clodion Art Café i Thomas Heftyes gate, og så ligger det en koselig en i Gabelsgate, husker ikke hva den heter. Grünerløkka: Kaos Sentrum: Bacchus v/Kirkeristen, Dus i Akersgata, Barbera på Aker Brygge
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Mange gode tips her. Jeg har forskjellige steder til forskjellig bruk, og til deilige avislørdager liker jeg steder hvor jeg kan sitte høyt i vinduet og se på folk. Da er Kaffebrenneriet på Elisenberg ganske perfekt, hvis du klarer å få plass. I så fall får du se etter meg
Gjest Lizbet Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Nedover mot festningen. Er litt usikker på stavingen, men trur det heter Amfytrion. Kjempekoselig!
Gjest GreenSky Skrevet 27. mars 2004 #7 Skrevet 27. mars 2004 Nedover mot festningen. Er litt usikker på stavingen' date=' men trur det heter Amfytrion. Kjempekoselig![/quote'] Ja, ligger i Rådhusgata. Koselig der, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå