Gå til innhold

Koselig kafe i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I morgen skal jeg kose meg skikkelig alene... Shoppe litt og sette meg på en kafe, lese aviser og titte på folk... :kul:

Er det noen som har tips til en koselig kafe i området Majorstua, Frogner, sentrum, Grunerløkka, Ila...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Ila: Cafe Drift! Ligger like ved Alexander Kiellandsplass, i den veien som går langs det fine vannspeilet langs Maridalsveien. :)

Ellers er Fyret kafe på Youngstorget (basaren) utrolig koselig!

Catzy

Gjest baby-E
Skrevet

Tullins cafè...ligger litt oppafor sentrum da...ved holdbergs plass....men der er det kjempe kost!

Gjest Étoile
Skrevet

Frogner: Clodion Art Café i Thomas Heftyes gate, og så ligger det en koselig en i Gabelsgate, husker ikke hva den heter.

Grünerløkka: Kaos

Sentrum: Bacchus v/Kirkeristen, Dus i Akersgata, Barbera på Aker Brygge

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Mange gode tips her. Jeg har forskjellige steder til forskjellig bruk, og til deilige avislørdager liker jeg steder hvor jeg kan sitte høyt i vinduet og se på folk. Da er Kaffebrenneriet på Elisenberg ganske perfekt, hvis du klarer å få plass.

I så fall får du se etter meg :wink:

Gjest Lizbet
Skrevet

Nedover mot festningen. Er litt usikker på stavingen, men trur det heter Amfytrion. Kjempekoselig!

Gjest GreenSky
Skrevet
Nedover mot festningen. Er litt usikker på stavingen' date=' men trur det heter Amfytrion. Kjempekoselig![/quote']

Ja, ligger i Rådhusgata. Koselig der, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...