Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så det spørsmålet i en annen tråd på dette forumet, og kom til å tenke på ett spørsmål jeg har lurt på siden jeg var i tenårene. Hva menes det når noen av det motsatte kjønn spør om hvordan det går på kjærestefronten? Er det alltid sånn at man er interessert i den personen og spør av den grunn? Eller kan man stille det spørsmålet til en person uten å mene noe ved det i det hele tatt, altså bare vennskapelig nysgjerrighet?

Nå har jeg kjæreste, så det har ikke noen relevanse for meg nå. Men jeg har fått det spørsmålet tidligere, og grublet meg den gang grønn over om den personen var interessert i meg eller ikke.

Anonym poster: 7f455b0dfb53a43d189389210d8710b6

Videoannonse
Annonse
Gjest FiskenBlub
Skrevet

Har en venn fra tidligere boplass (studerte der) og når jeg flyttet tilbake til hjemkommunen så inneholde hver samtale "hvordan går det med deg og kjæresten?" eller "hvordan går det med kjærligheten".. Synes det var syykt irriterende. I mitt tilfelle så spurte han det fordi han er forelsket i meg. Han prøvde flere ganger å få meg til å forlate kjæresten min da vi bodde i samme kommune (kjæresten bodde i hjembygda) og bli sammen med han istedet. En gang gjennom Facebook (etter at jeg hadde flyttet hjem igjen) så sende han et laaaangt brev om hvor mye han var forelsket i meg... Heldigvis sluttet dette når han fikk seg dame og vi kan snakke som venner igjen :)

Men er nok også noe man spør det fordi man er nysgjerrig, så alle som spør det er nok ikke interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...