Cristella Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Hei dere! Jeg har truffet verdens herligste fyr. Jeg føler meg som den heldigste jenta på to bein for tiden, og er opp over ørene forelsket! Hadde aldri trodd at jeg skulle falle for noen nå i det hele tatt, er jo såå lei av mannfolk. Men så gjorde jeg altså det. Har kjent herligheten siden sommeren, men det var først for en tre ukers tid siden vi fikk veeeldig god kontakt, og nå har vi kommet dit hen at vi egentlig oppfører som kjærester! Men, vi har aldri snakket om følelser eller noe, og når jeg kom over tråden om hun som var så redd når mannen var ute, jeg kjente meg så sykt godt igjen. Jeg vil jo bare ha han for meg selv - men føler liksom det er litt tidlig å kreve det? Vi har tross alt ikke snakket om noe. Jeg er en av de som er livredd for at ting skal gå for fort. Har gått på den smellen før, og det skjer ikke igjen. Derfor lurer jeg egentlig på, når tok dere som har kjæreste her inne "den store praten", sånn egentlig? Og hvordan ble det tatt opp? Jeg har så lyst å få dette til å funke, for en gangs skyld. Han er bare tvers igjennom god, og såååå herlig!! Endret 25. mars 2013 av Cristella 1
lashara Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 jeg sa "vil du være kjæresten min" det ville han.
Cristella Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2013 jeg sa "vil du være kjæresten min" det ville han. Åh, så tøff du er! Veit søren ikke om jeg tør å gå så rett på jeg altså!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 jeg sa "vil du være kjæresten min" det ville han. Jeg spurte også om det. Etter at vi hadde oppført oss som kjærester i et halvt års tid. Svaret var "jeg er ikke klar for forhold", det knuste hjertet mitt. Anonym poster: d1df663dd927839acb77b416dcdc2e9d
Caledonia Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Jeg spurte også om det. Etter at vi hadde oppført oss som kjærester i et halvt års tid. Svaret var "jeg er ikke klar for forhold", det knuste hjertet mitt. Anonym poster: d1df663dd927839acb77b416dcdc2e9d Samme skjedde med meg. Jeg brukte de neste to månedene på å komme over han ved å flørte (åpenlyst foran han) men andre gutter. Da var han plutselig klar for et forhold likevel gitt
Suss81 Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Etter en 6-7 mnd. så spurte han om jeg var kjæresten hans. Da jeg halvpanisk prøvde å fortelle han at jeg hadde det veldig fint som jeg hadde det så sa han: "Slutt å tull. Vi er kjærester." Å det har vi vært noen år nå 2
She_Leiva Skrevet 25. mars 2013 #7 Skrevet 25. mars 2013 Haha, jeg spurte om jeg kunne endre satusen min på facebook (!) til "åpent forhold", så svarte han at om jeg skulle endre den så kunne jeg i det minste gå "all in" med "i ett forhold"... Ahh, jeg har kommet meg mye siden jeg var 16 altså.
Gjest Naria Skrevet 25. mars 2013 #8 Skrevet 25. mars 2013 Han tok initiativ til praten etter at vi hadde datet en måned. Fortalte at han hadde snakket med en venninne om meg og hun hadde spurt om vi var kjærester. Han hadde han først sagt ja, men så kom han på at vi ikke hadde hatt den praten enda, så derfor spurte han om det var greit at han fortalte folk at vi var sammen.
Kjempeliten Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Her har vi holdt på i noen måneder, men aldri hatt "praten" Alle vi kjenner, og familie kaller oss kjærester da. de har ikke gjort det foran begge oss to (enda) heldigvis... men ifølge broren hans er jeg "dama til bruttern" for eksempel. Han har tydeligvis ikke noe imot det, og det har jo ikke jeg heller.. Men det beviser vel at vi burde ta praten.. Ja det er skummelt Vi har ikke en gang sagt til hverandre at vi er glad i hverandre, men jeg tror jeg skal starte der. Når stemningen er riktig Jeg har hatt muligheten mange ganger men... Jeg vil heller ikke gå for fort!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #10 Skrevet 25. mars 2013 Vi tok aldri "praten". Det var bare innlysende at vi var et par etter ei uke.... Anonym poster: 9a14906a5807f766407f4ecffc973435
Cristella Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2013 Sukk, jeg er så usikker jeg! Kjemperedd for at ting går alt for fort! Jeg har liksom aldri tatt praten før jeg heller, ting har bare gått så naturlig. Men nå føler jeg liksom at vi bør det. Jeg har jo sagt at jeg liker han veldig godt, og vi oppfører oss jo som sagt som kjærester, både offentlig og på privaten. Og jeg har så sykt sterke følelser for denne mannen! Såå lenge siden jeg har vært så lykkelig, og såå lenge siden jeg også har vært så usikker! Hjeeelp
MissStiles Skrevet 25. mars 2013 #13 Skrevet 25. mars 2013 Ei venninne av meg fortalte en gang hvordan hun og kjæresten hadde blitt sammen. Han hadde rett og slett spurt henne hvordan han skulle presentere henne for kompisene. Da forsto hun at han også var klar for å være kjærester. 1
daemonia Skrevet 25. mars 2013 #14 Skrevet 25. mars 2013 Vet ikke om vi egentlig hadde noen prat, men etter et par uker rett før vi sovnet så spurte mannen meg: Hvor lenge har vi egentlig vært sammen nå? Etter litt "brainstorming" fant vi ut at vi like godt kunne si fra den dagen vi hadde første date siden ingen av oss hadde datet noen andre i løpet av de to ukene. Så egentlig var det jo selvsagt for vår del at vi faktisk var sammen, men når det begynte var det verre med
Jenna Skrevet 25. mars 2013 #15 Skrevet 25. mars 2013 Etter ca to uker fortalte jeg han att alle spurte meg om vi var kjærester, og at jeg var usikker på hva jeg skulle svare. Han sa han hadde fått samme spørsmål, og fortalte alle at vi var kjærester. Så za begynte jeg også å svare Alle som spurte at vi var Kjærester. Han var sammen med meg da Jeg endret statusen min på facebook.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #16 Skrevet 25. mars 2013 Vi har tatt praten, men er ikke helt enige om vi er ilag, alt må jo diskuteres.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #17 Skrevet 25. mars 2013 Vi har tatt praten, men er ikke helt enige om vi er ilag, alt må jo diskuteres. Hvis man ikke klarer å bli enige i om man er sammen, er man ikke sammen. Hva gikk praten ut på da?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2013 #18 Skrevet 25. mars 2013 Hvis man ikke klarer å bli enige i om man er sammen, er man ikke sammen. Hva gikk praten ut på da? At vi har det så bra sammen nå som vi har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå