Gå til innhold

Ekstra lange støvletter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ute etter slike ekstra lange støvletter som når opp til knærne. Synes de er så sykt fine, særlig de med en brett øverst. Noen som vet hvor man kan få kjøpe slike til en grei penge? :) Sliter med å finne noe lignende på de nettbutikkene jeg besøker jevnlig og har heller ikke funnet noen i butikk.

Anonym poster: dcb86d4b68a90768a4d5805af8847e77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ute etter slike ekstra lange støvletter som når opp til knærne. Synes de er så sykt fine, særlig de med en brett øverst. Noen som vet hvor man kan få kjøpe slike til en grei penge? :) Sliter med å finne noe lignende på de nettbutikkene jeg besøker jevnlig og har heller ikke funnet noen i butikk.

Mener du over knee boots eller bare opp til knærne?

AnonymBruker
Skrevet

Mener du over knee boots eller bare opp til knærne?

Mener over the knee boots, men at de kan brettes ned.

Slik som denne:

%C3%B8konomi+svart+st%C3%B8vlett+m+knytting+bak.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 100% enig med deg i at slike er sykt fine!! Synd jeg har alt for store føtter selv..... ha ha.

Men jeg har sett sånne i helt vanlige butikker, Eurosko, Din Sko etc. Men prisene er jeg ikke inne i.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% enig med deg i at slike er sykt fine!! Synd jeg har alt for store føtter selv..... ha ha.

Men jeg har sett sånne i helt vanlige butikker, Eurosko, Din Sko etc. Men prisene er jeg ikke inne i.

Har ganske store føtter, jeg også. :fnise: Takk for tipset.. skal sjekke nøye etter neste gang jeg er i noen av de butikkene der. :)

Skrevet

Har ganske store føtter, jeg også. :fnise: Takk for tipset.. skal sjekke nøye etter neste gang jeg er i noen av de butikkene der. :)

Ellers må det vel være mange nettbutikker som har dem også. Men er de utenlandske så kan man risikere å få toll i tillegg.

Skjønner, men du slår nok ikke flytebryggene mine :laugh: . Men det har jo sin naturlige årsak.....

AnonymBruker
Skrevet

Ellers må det vel være mange nettbutikker som har dem også. Men er de utenlandske så kan man risikere å få toll i tillegg.

Skjønner, men du slår nok ikke flytebryggene mine :laugh: . Men det har jo sin naturlige årsak.....

Hehe, så sant. ;)

Jeg har leita rundt på nettbutikker, men der ser det dårlig ut faktisk. :vetikke:

Skrevet

Hehe, så sant. ;)

Jeg har leita rundt på nettbutikker, men der ser det dårlig ut faktisk. :vetikke:

he he.....

Skjønner. Jeg kan ikke love at disse "vanlige" kjøpesenterbutikkene har mye å tilby altså, men jeg vet jeg har sett flere otk boots der. Men mulig det er høsten som er den store tiden for å handle slike boots.

Uansett, håper du finner noen du liker!!

Meld gjerne fra til meg hvordan det har gått, jeg er nysgjerrig.... :laugh:

(og jeg er ikke farlige kar'n........ he he)

AnonymBruker
Skrevet

he he.....

Skjønner. Jeg kan ikke love at disse "vanlige" kjøpesenterbutikkene har mye å tilby altså, men jeg vet jeg har sett flere otk boots der. Men mulig det er høsten som er den store tiden for å handle slike boots.

Uansett, håper du finner noen du liker!!

Meld gjerne fra til meg hvordan det har gått, jeg er nysgjerrig.... :laugh:

(og jeg er ikke farlige kar'n........ he he)

Will do! :)

• Liker 1
Skrevet

Will do! :)

:) :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på Ebay. Der har de.

Anonym poster: 0ad022cffc3eb0426359b5d2c812209e

AnonymBruker
Skrevet

DUO Boots har helt sikkert. Synd det er så dyrt :( Men jeg mener også bestemt at jeg har sett slike i vanlige skobutikker :)

Anonym poster: 347512b19cb68b61f0b537c5e91c87d2

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve ''BigFoot'' på Gjøvik :fnise::laugh:

• Liker 1
Skrevet

de har hatt på bianco tidligere, også tror jeg faktisk at økonomisko hadde noen tidligere i vinter=) Ligger som regel mellom 500-1500 så vidt jeg har sett, men fant et par superfine til 300 kr på salg for 2 mnd siden:D

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve ''BigFoot'' på Gjøvik :fnise::laugh:

Sier du det..... Er det spesialbutikk for jentene på Toten?? :)

Interessant. Gjøvik er ikke lange tripen for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Sier du det..... Er det spesialbutikk for jentene på Toten?? :)

Interessant. Gjøvik er ikke lange tripen for meg.

Den ligger vegg-i-vegg med ''Cinderella'' - stor mote. Så de hadde sko i større str'er der, for begge kjønn. Var en del støvletter der også :)

• Liker 1
Skrevet

Den ligger vegg-i-vegg med ''Cinderella'' - stor mote. Så de hadde sko i større str'er der, for begge kjønn. Var en del støvletter der også :)

Takk for tipset! Er du fra Gjøvik selv?

Er det midt i sentrum der? Mange år siden jeg var inni sentrum der.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset! Er du fra Gjøvik selv?

Er det midt i sentrum der? Mange år siden jeg var inni sentrum der.

Nei, men bor ikke sånn afrika-reise-avstand unna :laugh: Det ligger oppe i gågata, på høyre side om du kommer fra jernbanestasjonen.

Skrevet

Nei, men bor ikke sånn afrika-reise-avstand unna :laugh: Det ligger oppe i gågata, på høyre side om du kommer fra jernbanestasjonen.

Ingen afrika-reise-avstand..... ha ha ha :laugh:

Du er ei dame regner jeg med? (man kan jo aldri vite helt 100% sikkert..... lol)

Jeg hadde trengt en veilederinne på shopping vet du.... :)

Uansett, tusen takk for tipset!!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen afrika-reise-avstand..... ha ha ha :laugh:

Du er ei dame regner jeg med? (man kan jo aldri vite helt 100% sikkert..... lol)

Jeg hadde trengt en veilederinne på shopping vet du.... :)

Uansett, tusen takk for tipset!!

Ja, jeg er dame :) Men noe shoppingveileder er jeg nok neppe :laugh: Klær og mote er egentlig ikke min greie, aldri vært. Handler stort sett klær kun når det er ytterst nødvendig :fnise: Men nå har vi vel kanskje kuppet ts sin tråd lenge nok?! :) Du får evnt lage din egen tråd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...