Gå til innhold

Cybex Pallas 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Link

Har ei venninne som anbefaler dette sete i tide og utide. Vi har begge treåringer. Nå er det jo ingen tester på dette setet, men når jeg ser på det, ser hvordan det monteres og hvordan det ser ut i kræsjtester om man sammenligner med bakovervendte seter så må jeg si jeg blir veldig skeptisk. Noen som har erfaringer med dette? Synes det er litt skummelt at hun anbefaler dette setet til så mange. Treåringer bør jo sitte bakovervendt... Ettersom jeg ikke finner så mye informasjon om det er det litt vanskelig å diskutere det også.

Hjelp?

Anonym poster: d69e3bc8c6eab43a5bb7634d50d46f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun vært utsatt for kollisjon med setet da og har erfaringer fra det?

Utifra det jeg ser på krasjtester med dette setet kan jeg ikke skjønne at det er like trygt(tryggere vil det jo aldri bli) som bakovervendt.

Det ser ikke heldig ut for en liten barnekropp å blir slynget slik som den blir i dette setet.

Anonym poster: f2f9a9a8a2710f3895c2407c4e0734b7

AnonymBruker
Skrevet

Har hun vært utsatt for kollisjon med setet da og har erfaringer fra det?

Utifra det jeg ser på krasjtester med dette setet kan jeg ikke skjønne at det er like trygt(tryggere vil det jo aldri bli) som bakovervendt.

Det ser ikke heldig ut for en liten barnekropp å blir slynget slik som den blir i dette setet.

Anonym poster: f2f9a9a8a2710f3895c2407c4e0734b7

Nei, det har hun ikke.

Nå har jeg sett mange kræsjtester i kveld og jeg sitter med samme inntrykk som deg, AB#2, det kan jo ikke være bra?

TS

Anonym poster: d69e3bc8c6eab43a5bb7634d50d46f58

Skrevet (endret)

Dette setet er selvfølgelig ikke tryggere enn et bra bakovervendt sete, men om barnet først skal sitte fremovervendt er dette et av de beste setene.

Endret av Nerine_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...