Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Storhårete
Skrevet

Hvordan bør jeg spare til litt lengre hår når jeg har så vanvittig stort og tykt hår?? Det er jo en fase hvor det ser ille ut, og jeg er ferd med gå inn i den. Spenner tror jeg nytter lite. :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøve å få til en våt look? Skum og spray..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg overlevde ved å kjøpe slette tang. bruk beskyttelse spray.

Skrevet

Gå til frisøren veldig ofte og få fasong på håret - da blir det ikke seende så ille ut.

I allefall hjelper det for meg.

Jeg er også i "sparefasen" og har veldig tykt hår.

Nå er håret slikt at det på toppen går halvveis ned på ørene, men det ser ganske greit ut - ikke så tykt som en skulle forvente.

*klem*

Gjest Lizbet
Skrevet

Skal vi lage oss en spareklubb og ha en bad-hair periode sammen?? :hår:

Jeg har løst det ved å putte min stadig lengre hocky i musefletter. De er små, men det er søtt sier sambo. Greia er at det ikke ser så dumt ut egentlig. Fikk ideen av svigerinna mi. OG! Da trenger jeg ikke til frisøren så ofte. Det blir dyrt allikevel selv om jeg bare klipper litt.....

Har dere noen frisørtips til en frisør hvor man ikke betaler 400 kroner for slikt??

Gjest Lille_my ikke pålogget
Skrevet
Skal vi lage oss en spareklubb og ha en bad-hair periode sammen?? :hår:

Jeg har løst det ved å putte min stadig lengre hocky i musefletter. De er små, men det er søtt sier sambo. Greia er at det ikke ser så dumt ut egentlig. Fikk ideen av svigerinna mi. OG! Da trenger jeg ikke til frisøren så ofte. Det blir dyrt allikevel selv om jeg bare klipper litt..

:hoho:

Gjør akkurat det samme som deg.., Alt for å slippe hocky sveisen...

Melder meg med inn i spareklubben og bad-hair periode... :hoho:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

*vifte med sitt 67 cm lange hår*

Ååååååånei du jeg aner ikke :oops: :tunge1:

Gjest Donna
Skrevet

hehe, den bittesmå musefletter varianten ble brukt her også, den er lur. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sparer også til langt hår. Nå er håret bittelitt over skuldrene.

Hvor mye vokser egentlig håret på en måned (om våren)?

Skrevet
Har dere noen frisørtips til en frisør hvor man ikke betaler 400 kroner for slikt??

Gå til lærling? De tar vanligvis halv pris, også er de opptatt av å ikke gjøre en dårlig jobb :blunke:

Gjest Lizbet
Skrevet

Det er kanskje ikke så dumt når jeg bare skal stusse.....Har hatt endel ymse dårlige erfaringer med lærlinger før så jeg har liksom avskrevet dem. Men kanskje det er på tide å gi dem en ny sjanse?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...