AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Er det vanlig å være forelsket selv om man er etablert? Jeg er gift på 10. året, har barn og en jobb. Et A4 liv. Likevel hender det at jeg blir forelsket i andre. Det er en sterk forelskelse som tar meg med rett til drømmeland og en evig dagdrøm. Første gang etter fire år med mannen. Nå har det skjedd igjen, som lyn fra klar himmel. Det er en urealistisk drøm, personen er også etablert, og jeg kommer aldri til å fortelle denne det. men forelskelsen er sterk, og jeg lever på en rosa sky. Jeg er glad i mann min, vil bli gammel med han, men den sterke nye forelskelsen er selvsagt over. Vet ikke helt om jeg liker det. Den drar meg ut av virkeligheten, jeg føler meg fjern og lite tilstedeværende, den er intens og slitsom. På en annen side er det jo deilig, med en slags flykt fra hverdagens plikter. Er jeg unormal? Anonym poster: 96350f7e603961c71b94e4ccca91686f
Gjest Murica Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Helt helt vanlig. Så lenge du bare lar det forbli med dagdrømming =)
Miren Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Nei, du er ikke unormal. Alle kan bli forelsket i andre utenom sin partner. Men jeg er faktisk akkurat nå forelsket i min partner gjennom 2 år. Så alt er vell mulig. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Phu, godt å høre. Hører liksom ikke om noen andre av mine venner fortelle om dette, men det gjør jo ikke jeg heller, er vel ikke noe man snakker om... Husvarm: Joda, det gikk jo hele fire år hvor jeg kun drømte og nøt han. Anonym poster: 96350f7e603961c71b94e4ccca91686f
Gjest Vena Cava Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har vært forelsket men jeg gikk aldri så langt atbjeg turte å fortelle han det, dum som jeg er. Og det må jeg leve med ;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå