Gjest Skogmann Skrevet 26. mars 2013 #21 Del Skrevet 26. mars 2013 Rart det samme fenomenet ikke oppstår her på landet om våren? Lukter bare nydelig i skauen og på engene her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 26. mars 2013 #22 Del Skrevet 26. mars 2013 Rart det samme fenomenet ikke oppstår her på landet om våren? Lukter bare nydelig i skauen og på engene her. Jeg bor på landet. Det oppstår i aller høyeste grad her også. Nok av dritt som smelter med snøen her også og frigjør lukt fra råttent vått gress, klissvåt muld, dyrebæsj og tiss, søppel og andre morsomheter som har fått godgjort seg under våt snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Li Skrevet 26. mars 2013 #23 Del Skrevet 26. mars 2013 Er ikke sånn det skal være nei. Er nok gammel avføring som kommer frem ut av snøen... Jupp, menneskeavføring. Det er veldig farverikt og spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. mars 2013 #24 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bor på landet. Det oppstår i aller høyeste grad her også. Nok av dritt som smelter med snøen her også og frigjør lukt fra råttent vått gress, klissvåt muld, dyrebæsj og tiss, søppel og andre morsomheter som har fått godgjort seg under våt snø. OK. Du bor på drittlandet du da. Her lukter det godt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 26. mars 2013 #25 Del Skrevet 26. mars 2013 OK. Du bor på drittlandet du da. Her lukter det godt. Bor du på et sted det faktisk snør på vinteren så oppstår det ofte ekkel lukt på våren når snøen smelter. Det kalles isbrann. Google it. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. mars 2013 #26 Del Skrevet 26. mars 2013 Det lukter dritt i holmenkollen også! Jeg gikk fra t-banen og opp gangveien mot holmenkollen restaurant idag, og det luktet dritt på det lille grøntarealet jeg gikk gjennom. Har aldri opplevd det før idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. mars 2013 #27 Del Skrevet 26. mars 2013 Bor du på et sted det faktisk snør på vinteren så oppstår det ofte ekkel lukt på våren når snøen smelter. Det kalles isbrann. Google it. Det gjør jeg. Kjenner godt den lukta, men synes ikke den lukter vondt. Den lukter natur. Lukten jeg har opplevd da jeg bodde i Oslo var av helt annen karakter. Jeg kjenner forskjellen på bæsj og isbrann. Men du må gjerne fortsette å tro at romfolk bruker alle de mengdene av offentlige toaletter som finnes i Oslo. Hvor mange finnes der egentlig? Ingen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #28 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg bor og på landet, med mye snø, her lukter det isbrann, ikke drit. Anonym poster: 49b003411f7382307307b70bccdae2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 26. mars 2013 #29 Del Skrevet 26. mars 2013 Det gjør jeg. Kjenner godt den lukta, men synes ikke den lukter vondt. Den lukter natur. Lukten jeg har opplevd da jeg bodde i Oslo var av helt annen karakter. Jeg kjenner forskjellen på bæsj og isbrann. Men du må gjerne fortsette å tro at romfolk bruker alle de mengdene av offentlige toaletter som finnes i Oslo. Hvor mange finnes der egentlig? Ingen? Lukta i Oslo har vært der i mange mange år, luktet den hver vår hele tiden jeg bodde der. Og den lukter ikke natur, den lukter bæsj og fis fordi isbrann lager den samme gassen som gjør at fis stinker fis. Det gjør den på bygda og. Men det virker som om du har mere erfaring med romfolkbæsj enn jeg har, så sier du det lukter romfolkbæsj så må jeg bare tro på deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 26. mars 2013 #30 Del Skrevet 26. mars 2013 Det gjør jeg. Kjenner godt den lukta, men synes ikke den lukter vondt. Den lukter natur. Lukten jeg har opplevd da jeg bodde i Oslo var av helt annen karakter. Jeg kjenner forskjellen på bæsj og isbrann. Men du må gjerne fortsette å tro at romfolk bruker alle de mengdene av offentlige toaletter som finnes i Oslo. Hvor mange finnes der egentlig? Ingen? Slutt opp! Det er smørsyre, lukta er der med eller utan romfolk! Det dei måtte gjere frå seg ute i løpet av vinteren renn vekk med snøen, det ligg ikkje og stinkar. Dessutan, på Grønland har dei tilgang til toalett og dusjar hos frelsesarméen i Urtegata frå tidleg morgon til sein kveld, så det er vel der romfolket luktar aller best. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #31 Del Skrevet 26. mars 2013 Slutt opp! Det er smørsyre, lukta er der med eller utan romfolk! Det dei måtte gjere frå seg ute i løpet av vinteren renn vekk med snøen, det ligg ikkje og stinkar. Dessutan, på Grønland har dei tilgang til toalett og dusjar hos frelsesarméen i Urtegata frå tidleg morgon til sein kveld, så det er vel der romfolket luktar aller best. Det gjelder ikke Trondheim, her lukter det avføring kun der romfolket oppholder seg i sentrum, det lukter dritt akkurat det området de har okkupert, synd at det er midt i sentrum og jeg må gå forbi der hver dag. Får legge til at det har luktet avføring hele vinteren, så det er iallefall ikke snakk om smørsyre, men ja, lukten av avføringen kommer enda bedre fram om våren. Anonym poster: 3c33bbd4bb9a2b81833bed15535623be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 26. mars 2013 #32 Del Skrevet 26. mars 2013 Samme med parkene på grünerløkka. Det er helt jævlig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 26. mars 2013 #33 Del Skrevet 26. mars 2013 ... Nei, det er ikke meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mars 2013 #34 Del Skrevet 26. mars 2013 RASIST! Anonym poster: 894294c5bab70192ada4e418e7e9800b Jordrasist da eller? Fordi den er svart/brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 26. mars 2013 #35 Del Skrevet 26. mars 2013 Nei, det er ikke meg!! Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 26. mars 2013 #36 Del Skrevet 26. mars 2013 Jordrasist da eller? Fordi den er svart/brun. I see what you did there! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 26. mars 2013 #37 Del Skrevet 26. mars 2013 Har også merka spylukta på Grünerløkka!! Ææææsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #38 Del Skrevet 26. mars 2013 Det er fordi fuckings hunde eierne ikke plukker opp bæsjen til hunden deres. PLUKK OPP DRITTEN, DIN JÆVLA DRITT, FOR JEG ER DRITT LEI AV Å SE OG TRÅKKE PÅ HUNDE DRITT. :kjempesinna: Anonym poster: 0ca8b90723a4531257ab4b7821e77466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #39 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg syns det lukter intenst søppel, spy og dritt over hele området Carl Berner - Tøyen. Har aldri kjent det så sterkt som nå. Vurderte å flytte til vestkanten før jeg leste denne tråden. Trodde også det kom av forsøpling/avføring/hundedritt. På østkanten er det jo mer romfolk og narkomane og andre folk som aldri plukker opp etter seg selv eller de stygge bikkjene sine. Lukter det dritt i Vigelandsparken også? Lukter det virkelig dritt over hele jævla Oslo? Anonym poster: 17616fe4f7fea923807f57a946b3826d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #40 Del Skrevet 26. mars 2013 Sigøynerne har ihvertfall ikke hunder.. det er nordmenn som ikke plukker etter hunde jævlene sine. fuck . Anonym poster: 0ca8b90723a4531257ab4b7821e77466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå