AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Har vært singel i to år nå. Har bare holdt på med en i 6 måneder uten at det ble noe. Har innfunnet meg i å være alene. Til tider går det veldig bra, mens andre ganger er jeg helt på bunnen. Føler meg så alene. Er alene med to barn, hvem vil vel ha en alenemamma? Dette er skikkelig nedbrytende, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt deppa. Hva hjelper? Har også prøvd nettdating, i over ett år. Ikke noe for meg. Anonym poster: 350c732e1ea25086baaf5dbba52b80d0
Nettinettet Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Det er mange som vil ha en alenemamma, så det må du absolutt ikke se på som noe negativt. At du føler deg alene er derrimot noe du må gjøre noe med. Hva med venner? Har du ingen gode venninner du kan gjøre ting sammen med? Fritidsaktiviteter? Hva gjør du når du har barnefri, hvis du har det? Jeg husker jeg følte meg veldig alene de første årene jeg var singel etter bruddet med pappa'n til sønnen min og jeg prøvde meg på nettdating i ett år uten at det fungerte. Det jeg innser nå er at det ikke fungerte fordi jeg ikke hadde det bra med meg selv og var desperat i jakten for å fylle tomrom i livet mitt. Det som hjelper er å bruke tid med venner, hobby etc og gjøre hyggelige ting med ungene. Fjerne tankene fra det å finne noen å dele livet med og prøve å nyte livet her og nå uten en kjæreste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå