Jinx Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Hva spiser dere helst fra koldtbord ? Altså.. Hva bør det være der ??
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Roastbiff, koktskinke, eggerøre, remmulade, majones, løk, spekemat.
Gjest Nicoline Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Min erfaring er at følgende er mest populært: kylling, reker, kokt ørret, karbonader, roastbeef og røkelaks... Sist jeg hadde koldtbord på et hotell ifm min sønns konfirmasjon disket de opp med forskjellige pastasalater også ... det var en stor suksess.
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Kylling karbonader med løk eggerøre (ikke laks) og godt brød med godt smør. Da er jeg fornøyd.....
Chiquita Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Spekemat potetsalat eggerøre en eller annen type laks eller ørret og brød med smør
Gjest Poirot Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Det jeg trenger for å være glad: Gode rundstykker Masse eggerøre Spekeskinke Ostebrett Roastbiff Remulade Potetsalat (Og kanskej litt kaldt kalkunbryst med waldorsalat)
Gjest Lea Skrevet 27. mars 2004 #8 Skrevet 27. mars 2004 Kylling og kokt skinke er sikre vinnere. Gutta er vel mest glad i roastbiff og karbonader. Selv er jeg mest glad i kakebordet :oops:
Bokalven Skrevet 28. mars 2004 #9 Skrevet 28. mars 2004 Hva spiser dere helst fra koldtbord ? Altså.. Hva bør det være der ?? På koldtbord kan jeg spise kylling, eggerøre, røkelaks, gravet laks, potetsalat, grønne salter uten kjøtt, grønne salater med kylling, brød, reker... Det meste som er vegetarisk i tillegg til sjømat og kylling, med andre ord.
Gjest 1111 Skrevet 28. mars 2004 #10 Skrevet 28. mars 2004 Selv er jeg mest glad i kakebordet :oops: Hvem er ikke det
monja Skrevet 28. mars 2004 #11 Skrevet 28. mars 2004 Forslag til diverse koldtbord: FESTBORD - SPEKEMATBORD Fenalår, spekeskinke, mårpølse, eggerøre, blandet salat, potetsalat, rømme, loff, flatbrød, smør KOLDTBORD ORDINÆR - Svineflatbiff, roastbiff, fenalår, mårpølse, kylling, røykelaks, pastasalat, blandet salat, potetsalat, eggerøre, dressing, remulade, fint og grovt brød, flatbrød, smør KOLDTBORD LUX - Roastbiff, marinert svinenakke, svineflatbiff, fenalår, spekeskinke, mårpølse, kalkunbryst, gravlaks, pepperlaks, røykelaks, kabaret, pastasalat, reke/blåskjellsalat, blandet salat, potetsalat, eggerøre, rømme, majones, urtedressing, remulade, sennepsaus, fint og grovt brød, flatbrød, smør, REKEBORD - Store fine reker servert med blandet salat, majones, baguetter og smør. SKALLDYRBORD - Reker naturell, hvitvinsdampet blåskjell, krabbe, sjøkreps, Vestkystsalat, blandet salat, vinaigrettesalat, urtedressing, majones, baguetter, loff, smør. HAVETS KOLDTBORD MED HUMMER - Hvitvinsdampa blåskjell, østers naturell, hummer, reker, krabbe, sjøkreps, marinert steinbitt, ovnsbakt pepperlaks, røykelaks, gravlaks, marinerte kongereker, skalldyrsalat, grønn salat, fritert akkar, eggerøre, majones, urtedressing, sennepsaus, hvitløkdressing, baguetter, loff, smør. Noen forslag vi fikk da vi vurderte koldtbord til bryllupet
Imax Skrevet 28. mars 2004 #12 Skrevet 28. mars 2004 Skal du lage selv? Husk tid og hva du kan lage i forkant osv. Vi pleier alltid å lage en pai eller to (gjerne en som er helt vegetar), for de kan man lage i forveien. Husk gode rundstykker og godt smør. Frosne kyllingvinger som står i ovnen rett før gjestene kommer er veldig enkelt, og også reker og ostebord m/paprika og druer. Og salat da selvsagt! En enkel grønn (salat, avokado, agurk) og en rød (salat, tomater og paprika). Lykke til.
Jinx Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2004 Ja skal lage selv Er det så mye jeg kan lage i forkant da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå