Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skammens dag i dag! :P

Har glemt store deler av kvelden, men små bruddstykker kommer nå og da. Nå kom jeg på at jeg fortalte venner og bekjente at jeg skulle drepe ekskjæresten min, som også var på utestedet. Vet ikke om det kan kalles drapstrusler da jeg ikke sa det direkte til ham, men jeg sa til mange andre hvor mye jeg hatet ham og at jeg ville drepe ham. Selvsagt ikke seriøst, og det tror jeg alle også forstod, men... Er det egentlig mulig at jeg blir anmeldt for det? Det hadde bare toppet en helt forjævlig natt.

Anonym poster: f72d7dd22832b756ab9188d0ab6b9599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trukke akkurat at indirekte drapstrusler blir tatt veldig seriøst gitt.

Før du setter det ut i livet. Noe du ikke gjør selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

Håper du blir anmeldt ja. Hadde det vært en mann som kom med drapstrusler mot sin ekskjæreste skal jeg love deg det hadde blitt baluba. Tipper det hadde blitt fyllearresten sporenstreks.

Anonym poster: 19bbbbaf99ddb43053e2ddb8a572390c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk drapstrusler av en eks i 3år, på telefon og via sms i tillegg til at han kjørte rundt huset jeg bodde i og bråka midt på natta flere ganger.

Dette ble anmeldt, men jeg kom ingen vei fordi han ikke hadde gjort noe ennå (som å prøve å drepe meg). Det var et tilfelle som det var vitner til at han hadde stått og snakka høylytt om at jeg skulle bli en blodpøl i skogen og fortsatt tok ikke politiet det på alvor. Jeg overlevde og han dukket aldri opp med kniv mot ryggen min, men psykisk terror er ikke godt for ei ung tenåringsjente

Så tror ikke du skal bekymre deg for at du blir buret inne, men kanskje du skal drikke litt mindre neste gang eller få snakket ut om disse følelsene slik at det ikke skjer igjen?

Jente25

Anonym poster: 9b0596d0fcebe61e415623099dab7839

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk drapstrusler av en eks i 3år, på telefon og via sms i tillegg til at han kjørte rundt huset jeg bodde i og bråka midt på natta flere ganger.

Dette ble anmeldt, men jeg kom ingen vei fordi han ikke hadde gjort noe ennå (som å prøve å drepe meg). Det var et tilfelle som det var vitner til at han hadde stått og snakka høylytt om at jeg skulle bli en blodpøl i skogen og fortsatt tok ikke politiet det på alvor. Jeg overlevde og han dukket aldri opp med kniv mot ryggen min, men psykisk terror er ikke godt for ei ung tenåringsjente

Så tror ikke du skal bekymre deg for at du blir buret inne, men kanskje du skal drikke litt mindre neste gang eller få snakket ut om disse følelsene slik at det ikke skjer igjen?

Jente25

Anonym poster: 9b0596d0fcebe61e415623099dab7839

Så flere er som min eks ja.. Sånt er helt utrolig!

Anonym poster: 651bf9324b6fa0f86303a011673deaa5

Gjest Gjest
Skrevet

Godt mulig, men du må gjøre det flere ganger først Hehe :)

Morsomt egentlig, hva gjør man ikke i fylla for å skremme. Hvis du ville det håper jeg hun ble veldig skremt hihi

Gjest LineaAlba
Skrevet

Det kommer ikke til å skje noe med deg, men hvor mye drikker du når du kommer med slike utsagn? Jeg ville benyttet anledningen til å skjerpe alkoholinntaket mitt, det der var langt over streken og jeg håper og tror det har med alkohol å gjøre? Hva tenker folk rundt deg når du sier sånne ting, da?

AnonymBruker
Skrevet

Kom med drapstrusler i natt jeg også så du er ikke alene! :P

Anonym poster: 9b82705343e434e893922575d9815b9f

Skrevet

Det er ikke en veldig god ide å drikke når man har mye innestengt sinne (jeg snakker av erfaring)...

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt egentlig, hva gjør man ikke i fylla for å skremme. Hvis du ville det håper jeg hun ble veldig skremt hihi

Det var ikke for å skremme ham. Det var ene og alene fordi jeg er så såret og sint og det var en slags forsvarsmekanisme. Jeg tror jeg ville at folk skulle tro jeg ikke brydde meg om at han var rundt og flørtet med alle jentene han så rett foran meg.

Anoia: Det er så sant! Ikke lurt og skal IKKE gjenta seg! Holder meg unna alkohol og utesteder han er på frem til jeg virkelig er ferdig med fyren.

Herregud, jeg våger ikke tenke på hva folk tror om meg nå... En bekjent jeg sa det til, sa at han synes oppførselen min var ganske sjenerende, der jeg vekslet mellom et ønske om å drepe eksen og å gråte hysterisk. Føler meg så patetisk :(

Anonym poster: f72d7dd22832b756ab9188d0ab6b9599

AnonymBruker
Skrevet

Slikt er ikke morsomt i det hele tatt.

Jeg opplevde at mannen jeg levde med snudde seg i sofaen, så på meg med kalde øyne og sa at han hadde lyst å ta en kniv og skjære over halsen min. Og at han forsto at menn drepte partnere sine. Og ja -jeg ble skremt, han var mye sterkere enn meg og hadde brukt vold før.

Jeg lo ikke, og jeg har aldri fortalt det til noen utenom anonymnt på nettet. Men sammen med andre ting som skjedde så sliter jeg mye i ettertid.

Anonym poster: 58299a7fd3fec1173785d79fc25475dc

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg har blitt drapstruet av en ex, men politiet gjorde ikke noe så lenge jeg ikke kunne bevise at han hadde forsøkt!!! :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...