AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Min venninne logget ikke av sin Netflix-konto forrige gang hun var hos meg. Vet at man kan være flere brukere på igangen. Men kan hun se at jeg bruker kontoen hennes? Og nei, jeg trenger ikke å få sjennepreken.. jeg lar folk bruke min spotify- konto også, sålenge det ikke påvirker meg. Og hun logget jo tross alt ikke av, og kan bytte passord om hun ikke vil folk skal bruke den. Anonym poster: de1afda21968bdc2df1ba7c86a2079c9
Sophia. Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Sambo og jeg bruker hans konto samtidig hele tiden, har aldri hatt problemer med det. Kan heller ikke se at den andre er på.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Nå har jeg ikke konto der, men har konto på andre betalingsider så hvis det blir noe av det samme, så kan ikke hun se at du bruker kontoen hennes, men de som styrer siden kan se at to ip-adresser er brukt mulig samtidig. Og oppdager de det, så kan hennes konto bli stengt da de taper penger om alle som er venner skulle delt på en felles konto. På alle sider jeg har vært der man betaler så er det i mot reglene også, så vil tro det samme gjelder for Netflix. Så du ødelegger for henne om du gjør det. Anonym poster: be81fa35da0dc99f4e85185390b2c119
*Pixie* Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Du kan ikke se at andre er på, men man får jo opp siste film/tv-serie du har sett på når man kommer inn, så det kan lett oppdages dersom du ser på noe annet en det eieren av kontoen ser på.
Sirah Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Jeg og broren min deler konto. Eneste jeg merker det på at han har brukt den er at det er "feil" siste sett hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå