AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 År etter år, samles det inn millioner av kroner til div.formål. De fleste går ut av landet. Mye av pengene går til administrasjonen. Ingen har den store kontrollen på dette. Mange av innsamlingene har gått til div. hjelpetiltak i korrupte land. Noe har gått til "miljøet", noen som vet effekten og resultatene av det? Vi nordmenn gir og gir. År etter år. År etter år, så er det innslag i media om folk som har div. sykdommer som staten syns er for dyrt å behandle. Folk står i kø for å få ny pupp, få behandling. For noen virker den dyre medisinen, for andre ikke. Dermed skal alle dø en tidlig død. Aktiv dødshjelp er ikke lov i norge,men hos politikerne er det helt greit. Det er jo snakk om penger. De pengene har vi ikke. Så nå vil jeg at høstens store innsamlingsaksjon skal gå til det norske helsevesenet. Til sykehus som vil gi pasienter behandling, medisiner og hjelp. På tide vi reiser oss opp og protesterer. Anonym poster: 4c7a6513a7f617cf7cd3b6e5cd14563a 5
Østlandet Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Herregud da menneske. Vi skal da vel ikke drive innsamling til det norske helsevesenet? Hvilken planet bor du på? Ellers... Dette er en så kompleks og sammensatt problematikk, at det ikke går å fremstille det veldig enkelt. De fleste som tenker seg om, er enig i at det er en grense for alt dette. Og det har det faktisk altid gjort. Men, det er forskjellige måter å se denne grensen. Jeg tror også de aller, aller, fleste ville ville fått en aha opplevelse, om de visste om alt som "kanskje virker" av det som blir tilbudt der ute. Og til astronomiske priser. Endret 24. mars 2013 av Østlandet 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Syns det er en god ide, så fattig som norge er for tiden. Glemte å ta med sykehjemmene i samme slengen. Hvorfor kan vi ikke samle inn penger til helseforetaket? Det var da et år som hele tvsksjonen gikk til kreftforskning. hele kommunenorge er avhengi av slike givere som meg og deg. det hadde ikke gått uten. Se deg riundt om i kommunen saker som drives av frivillige som skulle vært en kommunal sak og utgift. Anonym poster: 4c7a6513a7f617cf7cd3b6e5cd14563a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Helt utrolig hva noen får seg til å foreslå. Men, dette er vel ment å være nok en sutretråd om alt som er galt i Norge. Skulle tro mange aldri har vært sør for Strømstad, der man i de fleste land har et langt dårligere offentlig helsestell. Legg merke til at jeg sier offentlig. Den tjenesten alle har rett på. og ikke den tjenesten du som Nordmann med reiseforsikring blir tilbudt. Må si jeg etter hvert blir møkkalei all sutringen fra bortskjemte nordmenn. Men innsamlingsforslaget tar kaka. Anonym poster: eeecd415d842f830f1c3c23b8bf92e9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå