AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 De siste par gangene jeg har postet på statusen min i Facebook, har jeg fått beskjed om at endringene ikke er lagret når jeg går ut igjen. Det til tross for at jeg har trykket på post-knappen og statusen tilsynelatende ligger ute. Hva er dette for noe? Må man bare vente og se om noen kommenterer statusen for å vite om den faktisk er synlig? Det står at den er synlig for venner. Anonym poster: 45b2aaf94c3ccfa256df8705e1c5461a
Pusemamma Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 De siste par gangene jeg har postet på statusen min i Facebook, har jeg fått beskjed om at endringene ikke er lagret når jeg går ut igjen. Det til tross for at jeg har trykket på post-knappen og statusen tilsynelatende ligger ute. Hva er dette for noe? Må man bare vente og se om noen kommenterer statusen for å vite om den faktisk er synlig? Det står at den er synlig for venner. Anonym poster: 45b2aaf94c3ccfa256df8705e1c5461a Samme har skjedd med meg de siste dagene. Får spørsmål om jeg vil forlate siden, trykker ja. Statusen kommer opp den.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Samme har skjedd med meg de siste dagene. Får spørsmål om jeg vil forlate siden, trykker ja. Statusen kommer opp den. Nå fikk jeg svar på statusen, så da er den tydeligvis synlig i hvert fall. Må vel være en bug, da. Anonym poster: 45b2aaf94c3ccfa256df8705e1c5461a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå