Gå til innhold

Veggord soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal folk påpeke at slikt er harry?

Monica´s wallstickers (gruppe på facebook).. hun lager masse flotte stickers som ikke er like som de alle andre har :) kjempeflotte! Skal bestille meg noen derfra selv, må bare bestemme meg for hvilken og ikke minst hvor i alle dager jeg skal få plass til de :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er utrolig fint, og driter i om det er "in" eller ut. Jeg kommer til å ha hvitthvitthvitt og veggord i mange åååår fremover, frem til jeg selv syns det er stygt!

Jeg har kjøpt mine på ebay, og har noe så HARRY som "Live, laugh, love" på den ene veggen, og "Always kiss me goodnight" over senga i relativt små bokstaver.

Aksepterer at du driter i om det er in eller ut.

For meg hadde det vært ok om du hadde hatt "lev, le, elsk" på veggen din. Men på engelsk blir det harry for meg.

• Liker 1
Skrevet

Aksepterer at du driter i om det er in eller ut.

For meg hadde det vært ok om du hadde hatt "lev, le, elsk" på veggen din. Men på engelsk blir det harry for meg.

Jeg syns "lev, le, elsk" er ti ganger mer harry isåfall, men aksepterer at du mener noe annet. Det er godt vi fra KG ikke bor sammen :fnise: Hadde blitt tidenes styggeste hus.

Gjest Mariah
Skrevet

Er ikke spesielt fan av veggord, men hvis du først skal ha det, ville jeg gjort det mer personlig ved å lage mitt eget. Bruk et sitat, et ord, eller noe annet som har betydning for deg. Om du googler litt finner du mange nettbutikker (utenlandske) som tilbyr dette for en rimelig penge :)

Veggord av typen: eat, pray love og love this house er så oppbrukte at de har mistet sin betydning i mine øyne. Har derimot vært hjemme hos ei som hadde noen strofer fra favorittsangen sin av Pink Floyd i en annen skrifttype enn disse løkkegreiene som er så populære, og det var faktisk ganske kult.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns "lev, le, elsk" er ti ganger mer harry isåfall, men aksepterer at du mener noe annet. Det er godt vi fra KG ikke bor sammen :fnise: Hadde blitt tidenes styggeste hus.

Hehe, du har så rett. Så da takker vi av for idag (kveld?/natt?) med å si at vi bor bra - hver for oss. Og med forskjellige veggord. Eller uten.

Må innrømme at jeg er litt hekta på å ikke bruke utenlandsk språk på div. ting&tang. For noen år siden fikk jeg et gavekort på noe som het "(xxx) Face&Body Clinique" i Oslo. Jeg synes det er harry også...

AnonymBruker
Skrevet

Finn noe som ikke er masseprodusert og importert - gjerne norsk, humoristisk og lignende. Skrifttyper kan også variere enormt samt finn noen som kan levere i svært mange farger slik at du lett kan matche opp mot resten av inventaret. Flere som veggfolie.no kan levere spesialdesignede tekster/motiv hvor du da får noe helt unikt.

"Jeg er helt fantastisk i senga - jeg kan sove hele dagen" :P

Anonym poster: ec7e77ef52f0dcf6219e042e7cac5b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...