Gå til innhold

Hva lager vi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha besøk av ei 11 år gammel jente i kveld! Tenkte vi skulle lage noe godt (hun liker å bake...) Men -hva lager vi???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag hjemmelaget pizza.

Bak en skikkelig italiensk (tynn) pizzabunn, og lag hver deres porsjonspizza. Da kan dere jo begge lage akkurat den pizzaen dere vil.12

Skrevet

Hei

Jeg pleier å lage muffins sammen med min niese på 10 år. Enten de ferdige pakkene eller vi starter helt fra bunn av. Kommer helt an på hvor god tid vi har.

Etterpå koser vi oss med kakao og nybakte muffins.

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Små pizza horn, med kjøttdeig,kjøttdeigsaus og pølsebiter i,med masse ost på toppen. Det er kjempe godt. Lager dere extra mye, så kan du fryse ned noen. Godt å ta opp til kosemat noen dager etter.

Og sjokolade milkshake!

-------

/Ane icon_wink.gif

Skrevet

Mimre over når jeg og mamma lagde sånne ting, det er bare helt utrolig morsomt, vel å merke lærerikt og.!12

• 17 år senere...
Skrevet

Bakte kanelboller?

Anonymkode: e10ed...846

Skrevet (endret)

Eplekrans! 

Det finnes mange oppskrifter på nettet. Selv har jeg et utklipp med oppskrift på en stor eplekrans fra Norsk Ukeblad fra mange, mange år tilbake, som jeg pleide å bake ofte før. Moren min pleide å kjøpe det bladet, og så så jeg oppskriften en gang jeg var på besøk hos henne og klippet den ut.

Det var veldig populært å bake den. Nå fikk jeg nesten lyst å bake den igjen....😍

Endret av Million
Skrevet

Nå nermer vel jenta seg 30, så kanskje fyrstekake er en god ide.

Anonymkode: d1c84...5b2

• Liker 1
Skrevet

fyrstekake er godt 

Anonymkode: e10ed...846

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå nermer vel jenta seg 30, så kanskje fyrstekake er en god ide.

Anonymkode: d1c84...5b2

😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...